Η Bushido Brazil και η Bamberg κυκλοφόρησαν πρόσφατα την μπύρα SEPULTURA Weizen, για να γιορτάσουν τα 25 χρόνια από την ίδρυση των θρύλων του thrash metal.
Η μπύρα λέγεται ότι έχει “θολότητα που προκαλείται από τη φυσική ζύμωση και έχει άρωμα και γεύση μπανάνας και γαρύφαλλου”.
Μπορείτε να δείτε στο βίντεο την παρουσίαση της μπύρας, η οποία έγινε τον περασμένο Οκτώβριο στο Bamberg στη Γερμανία.
Το μπουκάλι πάντως είναι super!













![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)