Η πρώην τραγουδίστρια των THE 3RD AND THE MORTAL, Kari Rueslatten, υπέγραψε συμβόλαιο με την Despotz Records & Music.
Στις 10 Σεπτεμβρίου θα κυκλοφορήσει το νέο της single, το οποίο θα είναι μία νέα έκδοση του κλασικού κομματιού των THE 3RD AND THE MORTAL, “Why so lonely”, από το άλμπουμ “Tears laid in earth” (1994). Σε αυτό θα συμμετέχει ο «εγκέφαλος» των NIGHTWISH, Tuomas Holopainen, στα πλήκτρα και το πιάνο.
Ένα full άλμπουμ θα ακολουθήσει τον Ιανουάριο του 2014.
Η Kari γύρισε πρόσφατα και ένα βίντεο για το single της.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)