AC/DC: Ξεκινούν ηχογραφήσεις με τον Brendan O”Brien παραγωγό











"/>





acdcblackicepromoΣύμφωνα με το ACDCfans.net, ο εξοπλισμός του συγκροτήματος βρίσκεται ήδη στο Warehouse Studio του Vancouver, στον Καναδά όπου οι AC/DC θα ηχογραφήσουν τον διάδοχο του “Black ice” (2008), με παραγωγό τον Brendan O’Brien (AEROSMITH, PEARL JAM, RAGE AGAINST THE MACHINE, STONE TEMPLE PILOTS), ο οποίος αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος του χρόνου.
Υπενθυμίζουμε ότι νωρίτερα μέσα στο μήνα, οι AC/DC, είχαν κάνει μία επίσημη δήλωση, διαψεύδοντας τις φήμες ότι διαλύονται, αλλά επιβεβαιώνοντας την ασθένεια του Malcolm Young (ο οποίος φημολογείται ότι έπαθε εγκεφαλικό και δεν μπορεί να παίξει ούτε στο στούντιο, ούτε σε live, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον). Όλες οι λεπτομέρειες, εδώ.

S;yAccording to ACDCFans.net, AC/DC‘s gear has arrived at the Warehouse Studio in Vancouver, British Columbia, Canada, where the band will be working from May through July with producer Brendan O’Brien (AEROSMITH, PEARL JAM, RAGE AGAINST THE MACHINE, STONE TEMPLE PILOTS), who also helmed 2008’s “Black Ice”. The group’s next CD is tentatively due before the end of the year.
Read more at http://www.blabbermouth.net/news/acdc-taps-producer-brendan-obrien-for-new-album/#xeVBTKMt37XsVGqC.99

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here