NICKO MCBRAIN: Έπαιξε live τραγούδια των R.E.M. και ΜΟΝΚΕΕS με τον πρωταθλητή του snooker, Mark Selby











"/>





nickomcbrain2012soloO drummer των IRON MAIDEN, Nicko McBrain, έπαιξε live μαζί με τον παγκόσμιο πρωταθλητή snooker Mark Selby, ο οποίος έτσι ήθελε να γιορτάσει το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα με ένα αυτοσχέδιο karaoke, την περασμένη Δευτέρα στο Sheffield της Αγγλίας.
Ο McBrain, που παρακολούθησε αυτόν τον συγκλονιστικό τελικό, ένωσε τις δυνάμεις του με τον Selby και τους MANCINI FIRES  από το Manchester, στο ξενοδοχείο Mecure και έπαιξαν διάφορα τραγούδια, όπως τα “Mr. Bojangles”, KINGS OF LEON το “Sex On Fire”, R.E.M. το “Losing my Religion” και THE MONKEES το “I’m A Believer”.
Ερασιτεχνικό video με τα “Losing my Religion” and “I’m A Believer” μπορείτε να δείτε παρακάτω.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here