Ο mainman των GODFLESH, Justin Broadrick, ανακοίνωσε μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook, ότι το συγκρότημα θα κυκλοφορήσει ένα νέο EP, με τίτλο “Decline & Fall”, στις 2 Ιουνίου.
Παράλληλα, στα τέλη του Σεπτεμβρίου, θα βγει μέσω της Avalance Recordings και το νέο άλμπουμ των GODFLESH, το οποίο θα ονομάζεται “Α World lit only by fire”.
Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται σύντομα.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)