Σε πρόσφατή τους συναυλία στο Lexington Avenue Brewery στο Asheville της Βόρειας Καρολίνας, οι YOUNG AND IN THE WAY πέταξαν πολύ μεγάλη ποσότητα αίματος ζώου στο κοινό στα πλαίσια του show.
Οι ιδιοκτήτες του χώρου δεν έμειναν όμως και πολύ ευχαριστημένοι από αυτή την εξέλιξη, καθώς το αίμα προκάλεσε πολλές ζημιές στα υλικά κατασκευής κι έτσι αναγκάστηκαν να κλείσουν για ένα διάστημα, λόγω ανάγκης επισκευών. Όπως είναι λογικό, αμφιβάλλουμε πολύ αν το συγκρότημα παίξει στο συγκεκριμένο venue στο μέλλον και αν θα το αφήσουν γενικώς να παίζει κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες…












