Η χρονιά ξεκινάει με τον καλύτερο τρόπο για τους οπαδούς των ταινιών που βασίζονται σε ήρωες κόμικ. Ο Deadpool είναι επιτέλους εδώ!
Η ταινία ξεκινάει ουσιαστικά κάπου στη “μέση” της ιστορίας, με τον Deadpool (έναν πρώην μισθοφόρο στρατιώτη που απέκτησε μέσω πειραμάτων υπερδυνάμεις, με κυριότερη το ότι μπορεί να αναγεννάται/γιατρεύεται, αλλά και μία όψη λες και έχει εγκαύματα σε όλο του σώμα) να κυνηγάει ένα θανάσιμα μισητό του εχθρό. Από την εισαγωγή και μόνο μπαίνει κατευθείαν στο πνεύμα του χαρακτήρα του Deadpool και του αντίστοιχου κόμικ. Χιούμορ, αυτοσαρκασμός και αίμα και ένα Deadpool να απευθύνεται στους θεατές. Ο μόνος “σούπερ-ήρωας” (διότι ουσιαστικά είναι πιο πολύ αντι-ήρωας) που έχει επίγνωση πως είναι απλά ένα αποκύημα της φαντασίας των συγγραφέων του και πως βρίσκεται σε ένα κόμικ (εν προκειμένω, σε μία ταινία βασισμένη σε ολόκληρο franchise), σπάζοντας τον “τέταρτο τοίχο” (όπως κάνει σε φάσεις ο Francis J. “Frank” Underwood στο “House of cards” για παράδειγμα). Είπα αίμα; Ναι, είπα αίμα. Διότι το “Deadpool” είναι η πρώτη ταινία που βασίζεται σε χαρακτήρα της Marvel και θεωρείται ακατάλληλη για ανηλίκους! Κι αυτό όχι μόνο επειδή ακούγονται μερικά “fuck” και παράγωγά του στους διαλόγους. Αυτό βέβαια δεν την εμπόδισε να κάνει στο πρώτο Σαββατοκύριακο προβολής παγκοσμίως εισπρακτικό ρεκόρ 284,5 εκατομμύρια δολάρια, και μάλιστα του Αγίου Βαλεντίνου, παρόλο το “πενιχρό” του προϋπολογισμό των 50 εκατομμυρίων δολαρίων (για να γίνει αντιληπτή η αναφορά, λάβετε υπόψιν πως το “X-Men: Days of future past” είχε προϋπολογισμό των 200 εκατομμυρίων δολαρίων).
Είτε έχεις ασχοληθεί με την καριέρα του Ryan Renolds, είτε όχι, είναι προφανές ότι ο συγκεκριμένος ηθοποιός δεν έχει κάνει και τις καλύτερες επιλογές. Ειδικά σε ό,τι αφορά τις superhero ταινίες λόγω του “Green Lantern” που ήταν μία μετριότητα στην καλύτερη, αλλά και την πρώιμη εμφάνισή του ως ένα μίασμα του Deadpool στο “X-Men origins: Wolverine”. Με το “Deadpool” όμως έρχεται να σώσει τόσο την καριέρα του, όσο και την υπόληψη της 20th Century Fox. Αναλαμβάνοντας το ρόλο του πρωταγωνιστή αλλά και ως παραγωγός της ταινίας, μαζί με τον Simon Kinberg (“X-Men: First class”, “X-Men: Days of future past”) και τη Lauren Shuler Donner (έχει συμμετάσχει ως παραγωγός σε όλες τις ταινίες του franchise των X-Men), με τη συγγραφική βοήθεια των Rhett Reese και Paul Wernick, που είχαν γράψει το “Zombieland”, μία από τις καλύτερες και διασκεδαστικότερες ταινίες ζόμπι με αξιόλογο προϋπολογισμό, και το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Tim Miller, το αποτέλεσμα ξεπερνά κάθε προσδοκία.
Με το 2015 να είχε κλείσει με μία μέτρια ταινία σούπερ-ήρωα (βλ. “Antman”) και ένα αίσχος reboot (βλ. “Fantastic four”), το “Deadpool” είναι το κατάλληλο έργο που λειτουργεί ως φάρμακο για να αναπτερώσει το ηθικό των “geeks” και “nerds” ανά τον κόσμο. Είναι από τις ταινίες που άνετα μπορείς να τη δεις και δεύτερη φορά στον κινηματογράφο και να την απολαύσεις σχεδόν εξίσου με την πρώτη φορά.
Η ταινία θα προβάλλεται από την Πέμπτη 18/2 στους κινηματογράφους από την Odeon.
MAXIMUM EFFORT!
Κωνσταντίνος Βασιλάκος
Υ.Γ.: Εννοείται ότι κάθεστε μέχρι το τέλος των τίτλων τέλους καθώς υπάρχει έξτρα σκηνή.
Σε περίπτωση που δε μπορείτε να δείτε το από πάνω τρέιλερ επειδή θεωρείται ακατάλληλο για ανηλίκους (και για όποιους δεν έχουν λογαριασμό στο youtube), δείτε το απλό τρέιλερ από κάτω.