“Η δημοσιότητα που πήραν οι SLAYER δεν οφείλεται στο μπλουζάκι που φόρεσε η Kendall Jenner”, δηλώνει η PR του συγκροτήματος













    Η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων των SLAYER, Heidi Robinson-Fitzgerald κατέρριψε τον ισχυρισμό ότι η βραχυπρόθεσμη δημοσιότητα του συγκροτήματος δημιουργήθηκε μετά την φωτογράφιση της Kendall Jenner, φορώντας ένα t-shirt της μπάντας, που οδήγησε στη πώληση merchandise αξίας 10 εκατ. δολαρίων. 
    “Επειδή αυτή είναι η τελευταία περιοδεία των SLAYER, όλο και περισσότεροι οπαδοί θέλουν να έχουν κάτι να θυμούνται. Γι ‘αυτό το λόγο πωλούνται περισσότερα προϊόντα και αυτό είναι κάτι συνηθισμένο, ακόμη και για τους SLAYER”, είπε στο CNBC.
    Ο Ernie Gonzalez, εκπρόσωπος της διαχειρίστριας εταιρείας των SLYER, Rick Sales Entertainment Group δήλωσε στο Pollstar ότι το να λανσάρεις «μόδα» μέσω των SLAYER υπερβαίνει τις προσδοκίες.
    “Δεν περιμένουμε να δούμε τις Kardashians ή καποιους μπασκετμπολίστες να φορούν μπλουζάκια των SLAYER καθώς μπαίνουνε στο γήπεδο ή εμφανίζονται στη τηλεόραση. Αν το έλεγες αυτό 30 χρόνια πριν, κανένας δεν θα μπορούσε να το χωνέψει. Οι SLAYER ποτέ δεν θυσίασαν την καλλιτεχνική τους ακεραιότητα και ποτέ δεν συμβιβάστηκαν με τη μουσική βιομηχανία, για να μπουν στο μονοπάτι της επιτυχίας”.

     

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here