14 Σεπτεμβρίου, 2020 – 03:15
Για πρώτη φορά μετά από 30 και πλέον χρόνια, το βινύλιο φαίνεται να παίρνει τα πρωτεία στις πωλήσεις φυσικού προϊόντος, σε σχέση με το CD. Σύμφωνα με το Bloomberg, στο πρώτο εξάμηνο του 2020, οι μουσικόφιλοι στις ΗΠΑ, ξόδεψαν 232,1 εκατομμύρια δολάρια για βινύλια έναντι 129,9 εκατομμυρίων που ξοδεύτηκαν για CD. Οι πωλήσεις των CD, έπεσαν 48% αυτόν το χρόνο. Βέβαια το γεγονός ότι στο δεύτερο τρίμηνο έκλεισαν τα εμπορικά καταστήματα, είναι κάτι που δεν ξέρουμε ποιο format ευνόησε.
Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος όμως, διότι το πιο σημαντικό, είναι ότι το φυσικό προϊόν, είναι η θλιβερή μειοψηφία… Στην Αμερική, στο πρώτο εξάμηνο του 2020, το 85% των μουσικόφιλων ακούει μουσική από τους streaming λογαριασμούς, οπότε όλα τα νούμερα που προαναφέραμε αφορούν μόλις το 15% των συνολικών καταναλωτών…