NIGHTWISH: O Tuomas ηχογράφησε 12 demos για το νέο άλμπουμ της μπάντας











"/>





Nightwish 190514Ο mainman και πληκτράς των NIGHTWISH, Tuomas Holopainen, πέρασε τις τελευταίες διόμιση εβδομάδες στην Hattula της Φινλανδίας, με τον παραγωγό και μέλος του crew της μπάντας, Tero “TeeCee” Kinnunen, ηχογραφώντας demo των κομματιών που θα υπάρχουν στον επόμενο δίσκο της μπάντας.

“Βγήκανε όμορφα και τώρα έχουμε ένα σύνολο 12 κομματιών για να δουλέψουμε μαζί τους. Είμαστε όλοι πολύ ανυπόμονοι να βρεθούμε και να ξεκινήσουμε τις πρόβες τον Ιούλιο. Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, θα έχουμε το άλμπουμ έτοιμο στα χέρια μας κάπου στο τέλος του Ιανουαρίου του 2015. Είναι ακόμα πολύ νωρίς να αναλύσουμε από κοντά το υλικό, αλλά το άλμπουμ για ακόμα μία φορά θα εξερευνεί όλα τα άκρα του φάσματος, βγάζοντας το καλύτερο από τους νεοφερμένους Floor [Jansen, φωνητικά] και Troy [Donockley, ο Άγγλος πολυοργανίστας]. Και στα κρυφά, το άλμπουμ κατέληξε να έχει ένα θέμα που τρέχει μέσα σε όλο” ανέφερε ο Tuomas στο επίσημο site του.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here