Οι επανενωμένοι thrash metal θρύλοι, DARK ANGEL, έδωσαν το πρώτο τους σόου στην Αμερική, στις 23 Μαΐου, στο Maryland Deathfest της Βαλτιμόρης.
Μπορείτε να δείτε στο κλιπ από κάτω βίντεο από αυτή τους την εμφάνιση, τραβηγμένο από οπαδό.
Το lineup της μπάντας αυτή τη στιγμή:
* Gene Hoglan (drums)
* Eric Meyer (κιθάρα)
* Jim Durkin (κιθάρα)
* Ron Rinehart (φωνητικά)
* Michael Gonzalez (μπάσο)










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)