Πριν από την εμφάνιση των W.A.S.P. στο φετινό Sweden Rock Festival, ο mainman του Αμερικανικού συγκροτήματος, Blackie Lawless, αποκάλυψε ότι το νέο άλμπουμ θα ονομάζεται “Golgotha” και πρόκειται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2015.
Αναφορικά μάλιστα με την μουσική κατεύθυνση του δίσκου ο Lawless δήλωσε τα εξής: “Ακούγεται μάλλον πιο κοντινό στα δυο τελευταία άλμπουμ που κάναμε. Δουλεύαμε πάνω σε αυτό εδώ και τέσσερα χρόνια”.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)