Οι OBITUARY εμφανίστηκαν στις 13 Ιουνίου στο Copenhell Festival, στη Κοπεγχάγη της Δανίας.
Μεταξύ άλλων έπαιξαν και ένα νέο κομμάτι τους, με τίτλο “Inked in blood”, το οποίο μπορείτε να δείτε στο βίντεο από κάτω, το οποίο είναι τραγβηγμένο από οπαδό.
Το νέο άλμπουμ της μπάντας, βρίσκεται στο στάδιο της μίξης και η κυκλοφορία του θα γίνει από την Relapse Records.












