Ο πρώην μπασίστας των PANTERA, Rex Brown, ανέβηκε στη σκηνή κατά τη διάρκεια της εμφάνισης των PHILIP ANSELMO AND THE ILLEGALS στο Download Festival και έπαιξε μαζί τους το “A new level” των PANTERA.
Μπορείτε να το δείτε στο κλιπ από κάτω, με το βίντεο να είναι τραβηγμένο από οπαδό.












