Οι THE AGONIST, στους οποίους τραγουδάει πλέον η “δική μας” Vicky Psarakis, η οποία αντικατέστησε την Alissa White-Gluz που πήγε στους ARCH ENEMY, βρίσκονται στο στούντιο και ηχογραφούν το νέο τους άλμπουμ, με παραγωγό τον Chris Donaldson (CRYPTOPSY).
Μπορείτε να δείτε το πρώτο από μία σειρά βίντεο με updates από τις ηχογραφήσεις, στο κλιπ από κάτω.












