BURY TOMORROW – “Runes” (Nuclear Blast)











"/>





Οι BURY TOMORROW είναι ένα συγκρότημα που σκαρφαλώνει σιγά-σιγά (ή μήπως θα λέγαμε αρκετά γρήγορα) στα σκαλοπάτια της metalcore/post-hardcore σκηνής, με εμφανίσεις παρέα με πολύ μεγάλα ονόματα του χώρου όπως WHILE SHE SLEEPS, OF MICE & MEN και ASKING ALEXANDRIA. Μετά το δίσκο τους με τίτλο “Portraits” που ξεσήκωσε το ενδιαφέρον, οι BURY TOMORROW έρχονται να μας δώσουν το νέο τους δημιούργημα που δεν είναι άλλο από το “Runes”.

Δε θα ήταν υπερβολή να πω ότι οι τύποι έχουν καταφέρει να βάλουν στο μπλέντερ έξυπνα metalcore riffs, τα κλασικά διπλά brutal/καθαρά φωνητικά, όπως και τρομερά πιασάρικες μελωδίες και στίχους κι έχουν δημιουργήσει ένα από αυτά τα μίγματα που δε βλέπεις πουθενά να έχουν μείνει αυτά τα σπαστικά μεγάλα κομματάκια. Οι –Εγγλέζοι σε όλα τους- κύριοι BURY TOMORROW, έχουν διατηρήσει πολύ καλές ισορροπίες ανάμεσα σε όλα τα στοιχεία που ενσωμάτωσαν στη νέα δουλειά τους κάνοντας έναν αρκετά εκτενή δίσκο (13 κομματιών) να ακούγεται με ιδιαίτερη ευχαρίστηση κι ευκολία, περνάει χωρίς να το καταλάβεις, και έρχεται και η δεύτερη φορά, και η τρίτη, και α, έχω αρχίσει να μαθαίνω πως πάει αυτό το κομμάτι…

Από την πρώτη στιγμή ο δίσκος ξεχωρίζει και σε μη φίλους της metalcore (ιδού!), με το πολύ ενδιαφέρον κομμάτι “Man of fire” να μπαίνει μπροστά και να αποτυπώνει με κάθε λεπτομέρεια τι θα ακολουθήσει. Συνθέσεις που βρίσκονται αρκετά κοντά δομικά αλλά πολύ μακριά μελωδικά, μου μένουν στο μυαλό και ζητούν να επαναληφθούν. Πολύ δυνατά κομμάτια τα “Shadow, a creator” και “Year of the harvest”, ενώ πολύ ιδιαίτερο και αγαπημένο το τραγούδι “The torch”. Δε λείπει σαφώς και μία μπαλάντα από το χορό η οποία αντιπροσωπεύεται από το ακουστικό κομμάτι “Divine breath”.

Με μία εξαίρετη παραγωγή – που δε θυμίζει καθόλου τον κλασικό, πατενταρισμένο ήχο της Nuclear, αν και πάντα ιδιαίτερα καθαρός- αμεσότητα και ειλικρίνεια στο ποιοι είναι και τι θέλουν να κάνουν, οι BURY TOMORROW δίνουν τη δική τους νότα σε μία σκηνή που την τελευταία δεκαετία έχει κορεστεί σε μεγάλο βαθμό. Και είναι πάντοτε χαρμόσυνο να έχεις να μιλήσεις για μια τέτοια μπάντα.

7 / 10

Ειρήνη Τάτση

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here