Όπως είναι γνωστό, εδώ κι ένα μήνα, οι AC/DC, βρίσκονται στο στούντιο, με τον παραγωγό Brendan O’Brien, ηχογραφώντας τον διάδοχο του “Black ice”, χωρίς τον κιθαρίστα τους, Malcolm Young, ο οποίος φημολογείται ότι είχε πάθει εγκεφαλικό.
Ο τραγουδιστής των AC/DC, Brian Johnson, πάντως, δήλωσε χθες στο site που έχει για αγωνιστικές μηχανές, ότι «φαίνεται πολύ πιθανό να βγούμε στο δρόμο και πάλι πριν το τέλος του χρόνου», δημιουργώντας ελπίδες στους απανταχού οπαδούς τους, ότι σύντομα η μηχανή των AC/DC θα βάλει μπρος!!! Αναμένουμε με αγωνία.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)