Μετά από εκατοντάδες καταγγελίες κατοίκων του Αμβούργου για διατάραξη της κοινής ησυχίας, η γερμανική αστυνομία πραγματοποιεί επιχείρηση ανεύρεσης τριών εκ των πιο γνωστών μελών των ANTHRAX, του Scott Ian, Frank Bello και Joey Belladonna. Αιτία στάθηκε η εμφάνιση τους επί σκηνής στο πλευρό των LIMP BIZKIT στις 24 Ιουνίου στο Αμβούργο, μαζί με τους οποίους διασκεύασαν το κλασικό “Bring the Noise” των PUBLIC ENEMY.
Εξηγώντας τα κίνητρα αυτής της κίνησης ο Scott Ian δεν δίστασε μάλιστα να δηλώσει χαρακτηριστικά: “H Γερμανία είναι το μόνο μέρος στη Γη όπου η μουσική των LIMB BIZKIT δεν θεωρείται ως το χειρότερο πράγμα που συνέβη ποτέ”.
Δείτε το βίντεο της συγκεκριμένης εμφάνισης από κάτω.
Αν και η είδηση σαφώς και πρόκειται περί αστείου, δεν ξέρουμε αν όντως ισχύει αυτό και για την συγκεκριμένη διασκευή…












