Σύμφωνα με το περιοδικό Classic Rock, οι THE DARKNESS θα μπούν στο στούντιο τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο και θα ξεκινήσουν τις ηχογραφήσεις του νέου τους άλμπουμ.
Η κυκλοφορία του διαδόχου του “Hot cakes” (2012), αναμένται στις αρχές του 2015.
Μιλώντας για τη μουσική κατεύθυνση του νέου άλμπουμ, ο Dan Hawkins, κιθαρίστας του σχήματος, δήλωσε πως έχει να κάνει με πειραματισμό στη rock μουσική και παρεμφερές με το πρώτο τους δίσκο (“Permission to land” του 2003), όπου κάθε κομμάτι ήταν διαφορετικού τύπου.












