Στις 19 Αυγούστου, κυκλοφορεί από την earMUSIC, το νέο άλμπουμ των DRAGONFORCE, με τίτλο “Maximum overload” και μετά το “The game”, το οποίο είχε τον Matt Heafy των TRIVIUM στα φωνητικά, έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε και το “Defenders” στο οποίο ο Heafy, κάνει και πάλι φωνητικά, αυτή τη φορά, βοηθώντας στο pre-chorus. Το ακούμε ακριβώς από κάτω…












