Δύο πρώην μέλη των MEGADETH, ο ντράμερ Nick Menza και ο μπασίστας James Lomenzo, ένωσαν τις δυνάμεις τους σ’ ένα project που φιλοδοξούν να γίνει κανονικό συγκρότημα, όπου θα μπορούν να βγάλουν δίσκο και να περιοδεύσουν. Στο πρώτο jam session που έγινε στις 25 Ιουνίου στο στούντιο του Nick Menza με τον τίτλο Disintegrator Studios, έπαιξαν παλιά τραγούδια των MEGADETH, αλλά και αγαπημένα τους τραγούδια από τους METALLICA και τους LED ZEPPELIN.
Την διασκευή στο “Motorbreath” των METALLICA, με τον κιθαρίστα/τραγουδιστή Davor Garasic, της Κροατικής thrash μπάντας SUFOSIA, μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.












