Δημόσιο ξεκατίνιασμα ανάμεσα στον King Diamond και τον Hal Patino!!!











"/>





kingdiamondhalpatinoliveΦοβερός πόλεμος δηλώσεων (κατά το κοινώς λεγόμενο, ξεκατίνιασμα) ξέσπασε ανάμεσα στον King Diamond και τον –πρώην πλέον- μπασίστα του, Hal Patino. Όλα ξεκίνησαν όταν ο «Βασιλιάς» δήλωσε ότι απολύει τον μπασίστα του «πάνω-κάτω για τους ίδιους λόγους που είχε απολυθεί και το 1990», προσθέτοντας ότι «αυτό δεν θα έχει καμία αρνητική επίπτωση στα επερχόμενα show. Αντιθέτως».
Η απάντηση ήρθε από τον Patino άμεσα, ο οποίος είπε ότι ο μισθός που του προσφέρθηκε για να κάνουν headline στο Wacken Open Air, αλλά και για τα τέσσερα υπόλοιπα καλοκαιρινά show, ήταν «γελοίος» και όταν τους το εξήγησε αυτό μέσω e-mail, τον κατηγόρησαν για εκβιασμό. Ουσιαστικά λοιπόν, είχε αποχωρήσει μετά απ’ αυτή τη συμπεριφορά και δεν απολύθηκε, αφού βρήκε ότι όλη η στάση απέναντί του, έδειχνε έλλειψη σεβασμού. Τα προβλήματα είχαν ξεκινήσει από την περσινή καλοκαιρινή περιοδεία όπου επιβλήθηκαν κανόνες ντυσίματος κι έδειχναν ενοχλημένοι για το γεγονός ότι προωθούσε τη μπάντα του γιου του. Το 1990, όταν είχε απολυθεί, ο King Diamond τον είχε κατηγορήσει για έλλειψη ενθουσιασμού κι εθισμό στα ναρκωτικά. Η αλήθεια –σύμφωνα με τον Patino- ήταν ότι μόλις η Roadrunner είχε διώξει τον King Diamond κι εκείνος ήθελε να ασχοληθεί με κάτι διαφορετικό. Κλείνοντας εκείνη την ανακοίνωσή του, ευχόταν το καλύτερο για τον King Diamond και τη μπάντα, λέγοντας ότι νιώθει υπερήφανος που υπήρξε μέρος της στις ένδοξες μέρες των 80’s.
Ο King Diamond, δεν άργησε να περάσει στην αντεπίθεση, μ’ ένα μακροσκελές, οργισμένο μήνυμα στη σελίδα του στο facebook. Εκεί, αποκάλυψε ότι ο μισθός που είχε προτείνει στον Hal Patino, ήταν 1000 δολάρια κι έξτρα την ασφάλεια, τα ξενοδοχεία, τα αναλώσιμα κτλ. Φρόντισε να διευκρινίσει ότι δεν είναι headliners στο Wacken Open Air, αφού δεν αρκεί μόνο ότι παίζουν τελευταίοι όταν πριν από αυτούς υπάρχουν οι SLAYER και οι MOTORHEAD… Εξήγησε ότι η εταιρία που έχουν στη Δανία και «τρέχει» τις συναυλίες τους, αν δεν ήταν αυτά τα καλοκαιρινά show, δεν θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν την αμερικάνικη περιοδεία που ακολουθεί, λέγοντας συγκεκριμένα ότι δύο επερχόμενες συναυλίες τους, ακόμα και sold out να γίνουν, θα χαθούν λεφτά… Συνέχισε να επαναλαμβάνει ότι δεν έχει καμία σημασία αν παραιτήθηκε ο Hal ή αν απολύθηκε και ότι όλοι οι υπόλοιποι δέχτηκαν τον οικονομικό διακανονισμό που τους πρότεινε, εκτός από τον μπασίστα του, ο οποίος φρόντισε να στείλει τα όργανά του στο μέρος που θα ξεκινούσαν πρόβες με έξοδα της εταιρίας του King Diamond και αμέσως μετά να πει ότι δεν είναι ευχαριστημένος με τον μισθό του, λίγες μόλις μέρες πριν από τις συναυλίες, ενώ τα ήξερε όλα αυτά σχεδόν ένα χρόνο πριν.
Σχετικά με την απόλυσή του Patino το 1990, o King Diamond χαρακτήρισε τους ισχυρισμούς του μπασίστα ως «υβριστικά και αξιοθρήνητα ψέματα». Αναρωτήθηκε για ποιον λόγο ξαναγύρισε στο γκρουπ αν τότε είχαν πει τόσο χοντρά ψέματα γι’ αυτόν, ότι έπαιρνε ναρκωτικά και ήταν αλκοολικός… «Το 2000 ήρθε με τον γιο του και παρακολούθησε τις πρόβες μας και ήρθε να μου πει ότι είναι εντελώς καθαρός και ότι δεν πίνει πια. Αυτό τον έκανε ήρωα στα μάτια μου, αλλά πλέον δεν τον εμπιστεύομαι», συνέχισε ο “Διαμάντης». Σε σχέση με το γεγονός που είπε ο Patino, ότι η Roadrunner τους έδιωξε, τον προκαλεί να δείξει χαρτιά γι’ αυτό. Γιατί ο ίδιος υποστηρίζει ότι η αλήθεια είναι πως στις ηχογραφήσεις του “The eye”, δεν έβρισκαν τον Patino πουθενά κι έμειναν εφτά μέρες να τον περιμένουν να έρθει στα πανάκριβα Sweet Silence Studios στη Δανία. Όλη αυτή η καθυστέρηση κόστισε πάρα πολλά λεφτά και η Roadrunner τους είπε ότι θα τα αφαιρούσε από τον προϋπολογισμό του επόμενου δίσκου. Αυτό, θα έκανε ασύμφορη την κυκλοφορία του, οπότε υποχρεώθηκαν να εξαγοράσουν το συμβόλαιό τους, προσφέροντας δύο κυκλοφορίες, τα “King Diamond Abigail Live 1987”, και “Mercyful Fate – Return of the Vampire”.
Στο τέλος, ακούστηκε ιδιαίτερα «αινιγματικός», δηλώνοντας ότι «Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη πια. Μπορούμε να το σταματήσουμε εδώ ή να συνεχίσεις αν θέλεις, αλλά μην ξεχνάς ότι ξέρω πολλούς ανθρώπους που έχεις σχέσεις τόσο καλά όσο εσύ και ξέρω και τι συμβαίνει στη ζωή σου. Το πραγματικό σου πρόβλημα δεν είναι στην πραγματικότητα αυτό για το οποίο μιλάμε αυτές τις ημέρες, έτσι δεν είναι; Ξέρεις, στην τελική, ότι προσπαθώ να είμαι καλός σχετικά με αυτό».
Η απάντηση του Hal Patino υπήρξε οργισμένη και με πολλούς χαρακτηρισμούς… Η αρχή ήταν ότι ΔΕΝ είναι εξαρτημένος από τα ναρκωτικά και δεν αποτελεί έκπληξη που λέει τέτοια ψέματα, γιατί πάντα ήταν έτσι ο King Diamond. Αφού μίλησε για τις αποχωρήσεις του Mickey Dee και του Pete Black την ίδια περίοδο με εκείνον το 1990, δικαιολογήθηκε για την απουσία του από τις ηχογραφήσεις του “The eye”, λέγοντας ότι ήταν άρρωστος και είχε ενημερώσει τους πάντες γι’ αυτό.
Στη συνέχεια πέρασε σε προσωπική επίθεση ενάντια στον King Diamond, λέγοντας ότι έχει τρία παιδιά, οικογένεια και φίλους που διαβάζουν στο internet ότι είναι ναρκομανής… «Νομίζεις ότι ξέρεις τι συμβαίνει στη ζωή μου; Δεν ξέρεις τίποτα απολύτως… και ποτέ δεν θα μάθεις! Το πραγματικό σου πρόβλημα είναι ότι είσαι ένας κουρασμένος, ξινός γέρος και αυτό είναι το μόνο που παίρνω από τη δήλωσή σου» και προτού κλείσει τη δήλωσή του κι ευχαριστήσει όσους τον υποστήριξαν, φρόντισε να κλείσει κι αυτός τις πόρτες της επιστροφής λέγοντας «έχεις δίκιο, δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψω ξανά μαζί σου… Επειδή αυτό παίρνεις ότι είσαι με τους KING DIAMOND για 19 χρόνια»…
Το μόνο που έχουμε να δηλώσουμε εμείς, είναι πως βρίσκουμε αξιοθρήνητο το δημόσιο ξεκατίνιασμα των μουσικών κι όταν βγάζουν ο ένας τα άπλυτα του άλλου στη φόρα… Πραγματικά, πέφτουν όλοι στα μάτια μας, ανεξάρτητα από το ποιος έχει δίκιο ή όχι…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here