METALLICA: O Lars μιλάει για το πως σταμάτησε την κοκαΐνη











"/>





Metallica 220714Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Αγγλικό Mirror, o drummer των METALLICA, Lars Ulrich, ύμνησε για ακόμα μία φορά τον υγιεινό τρόπο ζωής της μπάντας, επιμένοντας ότι όλα τα μέλη τρώνε καλά και προσπαθούν να έχουν ισορροπημένες ζωές όταν δε βρίσκονται στο δρόμο.

“Προσπαθούμε να τρώμε πολύ κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι και σαλάτα – έχω κάτι θέμα χοληστερόνης, άρα δεν τρώω κρέας από τετράποδα ζώα. Το αλκοόλ είναι πλέον κάτι που σχετίζεται με το τέλος της μέρας, αφού έχει τελειώσει όλη η δουλειά. Αν έχω κάτι να πιώ στο σπίτι, είναι μάλλον μία φορά κάθε μία ή δύο εβδομάδες και πάντα αφού πέσουν τα παιδιά για ύπνο – δε μου αρέσει να πίνω γύρω τους”.

O Ulrich αποκάλυψε επίσης ότι σταμάτησε τη χρήση κοκαΐνης πριν από 10 χρόνια, εν μέρει χάρη στον καλό του φίλο Noel Gallagher (OASIS).

“Τις πρώτες μέρες, πάντα θα μεθούσα πολύ γρηγορότερα από τους άλλους. Συνειδητοποίησα πως αν υπήρχε και λίγη κοκαΐνη, μπορούσα να μείνω όρθιος περισσότερο, αντί να καταλήγω με τα μούτρα στο πάτωμα στη γωνία, λιπόθυμος 3 ώρες πριν τελειώσει το party. Αγαπούσα τα κοινωνικά στοιχεία της κοκαΐνης. Αγαπούσα τον κίνδυνό της. Τότε, πριν από 10 χρόνια περίπου, διάβασα μία συνέντευξη του Noel Gallagher, στην οποία είπε ‘Απλά σταμάτησα να χρησιμοποιώ κοκαΐνη’. Σκέφτηκα ότι αυτό ήταν πραγματικά cool: έμοιζε τόσο φρέσκο, ειλικρινές, αγνό – αγαπάω αυτή τη μεριά του. Δεν είχα ποτέ εθισμό, έτσι ξύπνησα μία μέρα και είπα: ‘αρκετά'”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here