Πάντα έχουν πολύ πλάκα video που δείνχουν πιτσιρίκια να παίζουν heavy metal με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Παρακάτω, θα δείτε τη δεκάχρονη Audrey, να παίζει πραγματικά πολύ καλά το “War ensemble” των SLAYER στο Rocksmith, ένα παιχνίδι στο στυλ του Rock Band ή του Guitar Hero, μόνο που παίζεται με πραγματική κιθάρα!!! Στο πλευρό της, η μικρότερη αδερφή της, Kate, που προσπαθεί να κάνει τον Tom Araya!!! Απολαύστε το video!











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)