Δύο πιτσιρίκες, παίζουν το “War ensemble” των SLAYER!!! (video)











"/>





war ensembleΠάντα έχουν πολύ πλάκα video που δείνχουν πιτσιρίκια να παίζουν heavy metal με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Παρακάτω, θα δείτε τη δεκάχρονη Audrey, να παίζει πραγματικά πολύ καλά το “War ensemble” των SLAYER στο Rocksmith, ένα παιχνίδι στο στυλ του Rock Band ή του Guitar Hero, μόνο που παίζεται με πραγματική κιθάρα!!! Στο πλευρό της, η μικρότερη αδερφή της, Kate, που προσπαθεί να κάνει τον Tom Araya!!! Απολαύστε το video!

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here