NIGHTRAGE: Υπέγραψαν στην Despotz











"/>





Nightrage 240714Οι NIGHTRAGE, του “δικού μας” Μάριου Ηλιόπουλου, υπέγραψαν νέο συμβόλαιο με την Σουηδική δισκογραφική εταιρεία Despotz.

Το έκτο άλμπουμ της μπάντας, αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2015, μέσω της νέας της δισκογραφικής, ενώ ένα video/single αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here