Αφορισμοί Boomerang

0
68

 

 

  arthro bumerang 1 Κατά καιρούς έχει παρατηρηθεί το ασυνήθιστο φαινόμενο της επίθεσης μουσικών κατά συναδέλφων τους με δηλώσεις. Γιατί αυτές έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο από τις αντίστοιχες που γίνονται «πίσω από τις κάμερες» και ερμηνεύονται εκ των υστέρων;

   Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα γι’αυτό είναι τα «επεισόδια» στο σίριαλ METALLICA vs GUNS N’ROSES στην κοινή τους περιοδεία το 1992. Και μόνο με  την απόφαση τους να περιοδεύσουν από κοινού είχαν καταφέρει να βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων, τη στιγμή που η μουσική βιομηχανία της hard n heavy μουσικής είχε στραφεί στο grunge. Και συνέβη το εξής παράδοξο: Έγιναν μέχρι και έκτροπα στον Καναδά, αλλά στη συνείδηση του κόσμου αυτή η κόντρα έχει καταγραφεί με τελείως διαφορετικό τρόπο από αυτόν που νομίζουμε…

   Πολλές φορές τα media έχουν κατηγορηθεί ότι διψάνε για ίντριγκες και δημιουργούν καταστάσεις για να «πουλήσουν». Αλήθεια αυτό ευσταθεί; Κι αν ναι, γιατί «πουλάνε»;

  arthro bumerang 2 Κόντρες που συντηρήθηκαν στο metal από τα media υπάρχουν πολλές και σίγουρα καθεμία έχει τις ιδιαιτερότητες της. Εξαιτίας αυτών προκύπτουν και οι απώτεροι σκοποί όσων τις εμπλέκονται σε αυτές καθ’οποιονδήποτε τρόπο. Η περίπτωση των SLAYER και των SEPULTURA είναι από τις πιο ενδεικτικές, μιας και η αποκλιμάκωση της απέδειξε ποιους εξυπηρετούσε και γιατί.

   Καθόλου τυχαία η κόντρα ξεκίνησε μετά την κυκλοφορία του “Chaos A.D.”, με την οποία η Βραζιλιάνοι ήταν πλέον καθιερώθηκαν σαν πρωτοκλασάτο συγκρότημα του συνόλου της σκληρής μουσικής. Μέχρι τότε οι Seps χαρακτηρίζονταν από τη σεμνή τους στάση και κυρίως από την τάση τους να αποδίδουν τα εύσημα σε όλους όσους συνετέλεσαν στη διαμόρφωση του οικοδομήματος τους. Όταν ήρθε η καθιέρωση, ο Max Cavalera κατηγορήθηκε πολλάκις ότι καβάλησε το καλάμι και ότι ξέχασε από πού προέρχεται, μιας και πλέον ζούσε το δικό του αμερικάνικο όνειρο. Οι δηλώσεις του είχαν δημιουργήσει τέτοια σύγχυση, που σχεδόν το σύνολο των παλιών οπαδών τους ξενέρωσε αφάνταστα. Δεν περίμεναν ποτέ από το σεμνό παιδί που έλεγε απλώς με εφηβική παρόρμηση ότι το “Orgasmastron” είναι πλέον τραγούδι τους και όχι των MOTORHEAD, ότι θα έφτανε να απαξιώνει τους SLAYER στο μέγιστο βαθμό. Πώς έφτασε εκεί και τι του έδωσε το δικαίωμα να το κάνει;

 arthro bumerang 3  Κάθε περίοδος ενός συγκροτήματος στιγματίζεται τόσο από τη δισκογραφική του παρουσία, όσο κι από τη στάση που τηρεί μέσω κινήσεων και δηλώσεων στα media. Εκείνη την περίοδο οι SEPULTURA είχαν αλλάξει τελείως την ταυτότητα τους, φέρνοντας μια αύρα «επανάστασης» τόσο στο στιχουργικό τομέα, όσο και στην εν γένει στάση τους. Αυτό το γεγονός ερχόταν σε πλήρη αναντιστοιχία στη, μέχρι τότε, παρουσία τους. Η αναγνώριση που είχαν εκείνη την περίοδο, τους έδωσε το δικαίωμα να εκδηλώνουν αυτή την τάση πολλαπλώς. Και όπως κάθε επαναστάτης αμφισβητεί και βάλλει εναντίον των κατεστημένων αδιακρίτως και έχοντας γνώμη για όλα, ο Max έγινε μαϊντανός των media εκφέροντας γνώμη για τους πάντες και τα πάντα. Αναπόφευκτα ξεκίνησαν και οι συγκρίσεις με τους «βασιλιάδες του thrash», γεγονός που ξεκίνησε ουσιαστικά από απλές ερωτήσεις των δημοσιογράφων που του έκαναν συνέντευξη. Και τι τον ρωτούσαν; Το πλέον απλό: «Ποια είναι η γνώμη σου για τους τάδε;» και εν προκειμένω μιλάμε για τους SLAYER. Η απάντηση καταγραφόταν στα νέα όλων των περιοδικών του κόσμου και ξεκινούσε έτσι μια συζήτηση στη metal κοινότητα για το τι πιστεύει ο Max για τον Kerry King και την απόδοση της παρέας του στα live. Αποτέλεσμα αναμενόμενο: Οι δημοσιογράφοι στο πλαίσιο των συνεντεύξεων για το “Divine intervention” ζητούσαν από τον Tom Araya και τον Kerry King να σχολιάσει τους ισχυρισμούς του ηγέτη των SEPULTURA και ο μύλος των δηλώσεων συνέχιζε να γυρνάει. Ακόμα και οι συντάκτες των περιοδικών ανατροφοδοτούσαν την αντιπαράθεση, σχολιάζοντας τα λεγόμενα του Max μετά τις πρώτες εμφανίσεις των SLAYER, ακυρώνοντας τα λεγόμενα του με τις διθυραμβικές ανταποκρίσεις τους από τις εμφανίσεις των τελευταίων. Γιατί γινόταν όλο αυτό; Ποιος είχε ουσιαστικά όφελος;

  arthro bumerang 4 Μια ανάλογη κόντρα θεωρείται ανάμεσα στους CRADLE OF FILTH και τους DIMMU BORGIR στα late 90s/early 00s. Η ειρωνεία είναι ότι οι περισσότεροι που ακούγανε αυτό black metal των «σαλονιών», ακούγανε και τις δύο μπάντες. Υπήρξε ποτέ κόντρα όμως; Στην πράξη ποτέ κανείς από τις δύο μπάντες δεν είπε κακή κουβέντα για τον άλλο. Όταν είχα συζητήσει το θέμα με τον Silenoz, μου επιβεβαίωσε το γεγονός ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στις δύο μπάντες σε μουσικό επίπεδο, οπότε δεν υπάρχει λόγος να συζητηθεί κάτι τέτοιο. Πως όμως προέκυψε;

 arthro bumerang 5  Θαρρώ πως η απάντηση κρύβεται στα ίδια αντικειμενικά στοιχεία που συντήρησαν και την κόντρα των MEGADETH με τους METALLICA. Ο Mustaine στο Milton Keyneys το 1993 είπε από μικροφώνου πως «είναι μια ιστορική μέρα, γιατί σταματά ο πόλεμος ανάμεσα στις δύο μπάντες», μιας και έπαιζαν μαζί στο festival, που κλήθηκε να υποκαταστήσει το ακυρωμένο Monsters of Rock του Donington εκείνης της χρονιάς. Ο maιnman των MEGADETH είχε παραδεχτεί πως είχε εμμονή με την εμπορική επιτυχία της μπάντας, φτάνοντας στο σημείο να εκνευριστεί επειδή το “Countdown to extinction” δεν κατάφερε να φιγουράρει στο νο1 του Billboard, που ήταν το album του country μουσικού, Billy Ray Cyrus. Έφτασε στο σημείο να το επισημάνει ακόμα και στην επανέκδοση του album το 2004, γεγονός που εξηγεί πλήρως την εμμονή του στην άτυπη κούρσα επιτυχίας που είχε με την πρώην μπάντα του. Αυτή την εμμονή εκμεταλλεύτηκαν και τα media και εξηγεί και σε μεγάλο βαθμό γιατί δίνεται μεγάλη σημασία στις κατά καιρούς δηλώσεις του Mustaine όσον αφορά το παρελθόν του και τις σχέσεις του με τους METALLICA.

    arthro bumerang 16Συνδέοντας όλα αυτά είναι σαφές ότι οι απαξιωτικές δηλώσεις ανάμεσα στους μουσικούς είτε δημιουργούνται από τα media μεγενθύνοντας μια απλή δήλωση, είτε κατασκευάζονται εκμεταλλευόμενοι την περιρρέουσα ατμόσφαιρα γύρω από τα συγκροτήματα. Και αυτή υπάρχει λόγω της απήχησης που έχουν στον κόσμο! Μην αμφιβάλλετε καθόλου σε αυτό, γιατί αν το καλοσκεφτείτε οι κόντρες δημιουργούνται και γιγαντώνονται μόνο στις περιόδους που ο αντίκτυπος της δραστηριότητας ενός σχήματος είναι στο ζενίθ της! Και αυτό συμβαίνει γιατί απλά το ενδιαφερόμενο κοινό που θα «καταναλώσει» μια τέτοια κατάσταση είναι επίσης μεγάλο, λόγω της απήχησης που έχουν! Καθόλου τυχαία ασχολούνται και οι μη ενδιαφερόμενοι με το θέμα από τη στιγμή που τα ονόματα των συγκροτημάτων είναι στην επικαιρότητα της εποχής. Τι συμβαίνει, όμως, όταν δε στοχοποιείται κάποιος συγκεκριμένος μουσικός σαν κόντρα, αλλά προκύπτει μια μορφή απαξίωσης του συνολικά για το έργο που έχει παρουσιάσει;

   arthro bumerang 66 Όταν οι METALLICA άλλαξαν άρδην την ηχητική και οπτική τους παρουσίαση στα “Load” και “Reload” παρατηρήθηκε κάτι πρωτόγνωρο. Μουσικοί με απειροελάχιστο αντίκτυπο στην κοινότητα έκαναν βαρύγδουπες δηλώσεις εναντίον τους. Ο λόγος προφανής βέβαια: Εκμεταλλευόμενοι το ντόρο που είχε προκληθεί, θέλανε με αυτό τον τρόπο κερδίσουν δημοσιότητα πάνω στο κοινό που ασχολιόταν με το θέμα. Αν παρατηρήσει κανείς όλες τις δηλώσεις αυτών, κανείς μα κανείς δεν τους απαξίωσε για την, όποια, ποιότητα των νέων τους album, αλλά επικεντρώθηκα στα «αντικειμενικά» στοιχεία. Και όχι μονο αυτό, αλλά πήραν μέχρι και το παλιο προφιλ τους, για να κερδίσουν τους δυσαρεστημένους οπαδούς τους – θυμάστε τον Matt Barlow των ICED EARTH;

  arthro bumerang 7  Οι MANOWAR είναι μια μπάντα μετρ της συνομοταξίας των συγκροτημάτων που καθορίζουν την υπόσταση τους στο τι δεν είναι και όχι στο τι είναι. Death to false metal λένε και ποτέ μα ποτέ δεν προσδιορίζουν τι εννοούν ως false και φυσικά συμπέρασμα μηδέν. Τι μένει όμως στη συνείδηση όσων ασχολούνται μαζί τους; Ότι εκείνοι είναι true! Ο,τι αντίστοιχα έμεινε και στους fans των ICED EARTH ή των SACRED STEEL, ονοματίζοντας τους METALLICA ως προδότες του metal. Αποτέλεσμα; Άπειρα προσωνύμια από τους οπαδούς και στη χώρα μας, που ήταν άλλοτε προσβλητικά (ΛΕΦΤΑLLICA) και άλλοτε χιουμοριστικά (ΚΟΝΤΟΜΑLLICA). Αλήθεια γιατί δεν συνεχίστηκαν αυτές οι δηλώσεις μέχρι και σήμερα; Μήπως η επιστροφή των «προδοτών» τους έκοψε τη γλώσσα, πάνω στην οποία αναζήτησαν λίγη από τη δημοσιότητα τους;

  arthro bumerang 8  Η απαξίωση φτάνει στην απόλυτη μορφή της όταν απαξιώνεται το σύνολο ενός μουσικού είδους. Κι αυτό συμβαίνει όταν κάποιος θέλει να εξυψώσει το προσωπικό του γούστο, αφορίζοντας κάποιο άλλο, το οποίο θεωρεί κατώτερο. Αυτή η ελιτίστικη αντίληψη οδηγεί σε δηλώσεις που συνοδεύουν μια ζωή κάποιον που είναι προβεβλημένος και έχει και έργο από πίσω του όπως ο ηγέτης των BURZUM. Το 1999 είχε προκαλέσει σάλο η δήλωση του ότι δε θέλει να έχει καμία σχέση με τη ροκ μουσική, γιατί προέρχεται από νέγρους. Και το είπε την περίοδο που οι δίσκοι του από τη φυλακή ήταν πάνω σε synthesizers, για να δώσει μια ερμηνεία στο γιατί είναι έτσι. Μήπως, όμως, δεν ήταν γι αυτό το λόγο, αλλά απλά για να προκαλέσει ή για να προβάλει εμμέσως τα πιστεύω του; Το αποτέλεσμα ποιο ήταν; Πολλοί θυμάμαι τότε να είχαν ξενερώσει και ντρεπόντουσαν για εκείνον που έγραψε εκείνα τα φοβερά albums το 1992/93. Πολλοί από αυτούς μάλιστα τον αφόρισαν και δεν ήθελαν να ακούσουν ξανά δίσκο τους, γεγονός που δείχνει ότι το κοινό λειτουργεί πολλές φορές ενοχλείται από την ανθρώπινη υπόσταση των μουσικών που έχουν βάλει ψηλά. Μήπως όμως είναι όλοι αυτοί οι απρόσιτοι άνθρωποι είδωλα και τη συνολική τους εικόνα δεν την ξέρει κανείς πέρα από τους οικείους τους; Η πλάκα είναι πως επέστρεψε αξιοποιώντας αυτή τη νέγρικη μουσική….

  arthro bumerang 9  Στην εποχή του Internet όταν ένας μουσικός προβαίνει σε απαξιωτικές δηλώσεις για κάτι, προκύπτει ένας συγκερασμός όλων των στοιχείων αυτών που ανέφερα μέχρι τώρα. Γίνεται υπερανάλυση κάθε λέξης που χρησιμοποιεί, φτάνοντάς τον σε σημείο να κατεβάσει την, όποια ανάρτηση έχει κάνει μετά από τις αντιδράσεις που υπάρχουν από τον κόσμο με τη μορφή σχολίων. Και για να σας βοηθήσω να καταλάβετε την τεράστια διαφορά που έχει προκύψει με τον εκδημοκρατισμό των media λόγω του κυβερνοχώρου, φανταστείτε τι θα είχε γίνει αν η κριτική του “Into the Pandemonium” στο Metal Forces είχε τεθεί σε ανάλογη θέση προς συζήτηση. Είμαι σίγουρος ότι ο αρχισυντάκτης του ιστορικού περιοδικού, Bernand Doe, θα είχε να αντιμετωπίσει αντικρουόμενες απόψεις γιατί όλοι θα επικεντρώνονταν στο κείμενο που έλεγε ευθέως ότι αυτός ο δίσκος είναι η επιβεβαίωση της “death to false metal” αντίληψης. Όλοι θυμούνται ότι είχε πάρει αυτός ο δίσκος 0/100 σαν βαθμολογία, αλλά κανείς δεν είχε επικεντρωθεί στο κείμενο που έχει ιστορική αξία για την σκληρή μουσική. Σε αυτό το κείμενο αντικατοπτρίζεται η αντίληψη μιας ολόκληρης εποχής για ο,τιδήποτε δεν ήταν αρεστό ή κατανοητό στην κοινότητα. Έμπαινε μια ταμπέλα πάνω του και το συνόδευε σαν ρετσινιά για πάντα, απαξιώνοντάς το. Γιατί το ακύρωσε; Μα φυσικά γιατί δεν το κατάλαβε! Και αντί να πει δεν καταλαβαίνω τι παίζουν, το έθαψε! Και μιλάμε για το δίσκο που επαναπροσδιόρισε πλήρως την απάντηση στο τι μπορεί να είναι metal και τι όχι!

    Ήταν μια εποχή που ο κόσμος της σκληρής μουσικής ήταν κατακερματισμένος και διασπασμένος στους «κλασικούς» και στους «ακραίους». Σήμερα ισχύει κάτι τέτοιο;

  arthro bumerang 10 Ο Bill Tsamis είναι αγαπητός όσο δεν πάει στους κύκλους των true metal fans με όσα έκανε με τους WARLORD στα 80s. Οι δηλώσεις που έκανε σχετικά με την προπώληση των εισιτηρίων της Θεσσαλονίκης, θαρρώ πως είναι το απόσταγμα όλων αυτών των πλευρών που υπάρχουν σε αυτό το κείμενο. Στοχοποιεί τον κόσμο που είδε μαζικά τους KREATOR στη Θεσσαλονίκη, λέγοντάς τους ευθέως ότι προτιμούν να πάνε να ακούσουν θόρυβο από την καλή μουσική που πρεσβεύει εκείνος. Τα ατοπήματα με αυτή την τοποθέτηση είναι πολλαπλά, γι’αυτό και οι αντιδράσεις ποικίλλουν! Το θέμα είναι γιατί το έκανε και πως εξηγείται αυτή η στάση;

    Ο ηγέτης των WARLORD προέρχεται από μια εποχή μυθική για τη σημερινή metal πραγματικότητα. Αυτός ο μύθος είναι που έκανε sold out το Gagarin και όχι φυσικά η δραστηριότητα του που είναι ανεπαρκής τα τελευταία 30 χρόνια. Γιατί όμως να αντιπαραβάλλει τη μουσική του με των KREATOR; Τυχαία νομίζετε τους επέλεξε;

  arthro bumerang 11 Ο Tsamis προέρχεται από μια εποχή που ο κόσμος της σκληρής μουσικής ήταν κατακερματισμένος και διασπασμένος στους «κλασικούς» και στους «ακραίους». Ήταν η εποχή που οι VENOM ήταν θόρυβος και οι BATHORY ανοσιούργημα. Και σίγουρα ήταν στα αυτιά τους, μιας και ήταν συνηθισμένοι σε πιο ξεκάθαρα μουσικά μοτίβα με την ενορχήστρωση να αποκαλύπτεται ευδιάκριτα! Θαρρώ, λοιπόν, πως δε θα πρέπει να απορείτε που θεωρεί τους KREATOR ως θόρυβο, γιατί κάπως έτσι τους θεωρούσαν αυτοί οι ακροατές και μουσικοί όταν ξεκινούσαν με τις πρώτες τους δουλειές. Και του φαίνεται αδιανόητο μια μπάντα που παίζει τέτοια μουσική να γεμίζει τον ίδιο συναυλιακό χώρο, ενώ το δικό του group όχι. Το σχόλιο αυτό κατέβηκε και καθόλου τυχαία, γιατί ουσιαστικά δεν ήταν μια δήλωση, αλλά μια απορία σε στυλ καφενείου! Αντίθετα εκείνη που την αντικατέστησε, ήταν ένα statement, με το οποίο δοκίμασε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που άφησε το αρχικό. Και εκεί θα παρατηρήσετε ότι δεν κάνει καμία αναφορά στους KREATOR! Αυτό δείχνει πάρα πολλά πράγματα…

    arthro bumerang 15Κύριε Τσάμη έχετε κάθε δικαίωμα να εκδηλώνετε ακόμα και με γκρίνια την απορία σας γιατί η συναυλία της Θεσσαλονίκης δεν έχει την «επιτυχία» που περιμένατε. Δεν έχετε, όμως, κανένα δικαίωμα να συγκρίνετε τη μουσική σας με κανενός άλλου μουσικού και ειδικά κάποιου που ήταν υπερδραστήριος τα χρόνια που εσείς είσασταν νεκρός σε καλλιτεχνικό επίπεδο! Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να υποτιμάτε το γούστο των ανθρώπων που επέλεξαν να δουν τους KREATOR που προωθούν τον 13ο δίσκο τους και όχι εσάς που παλεύετε να φτάσετε μόλις τον τρίτο. Περισσότερο, όμως, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να σχολιάζετε απαξιωτικά στο facebook το συνολικό έργο μιας μπάντας που απλά δεν καταλαβαίνετε την αξία του, τοποθετώντας τη στο θόρυβο! Δυστυχώς αποδείξατε με αυτή την κίνηση σας τη διαρκώς αυξανόμενη μουρμούρα που υπάρχει στις τάξεις των οπαδών των WARLORD εδώ και καιρό όσον αφορά το ποιόν σας ως άνθρωπος. Δεν είστε τίποτα λιγότερο από κάποιος που αφορίζει ό,τι δεν καταλαβαίνει και απαξιώνει οποιονδήποτε το υποστηρίζει, μόνο και μόνο για να εξυψώσετε τη δική σας υπόσταση. Να ξέρετε πως αυτή η κίνηση σας λειτουργεί ως boomerang και γι αυτό σας απαξιώνουν οι ίδιοι που σας είχαν μέχρι τώρα ως μέγιστο είδωλο τους! Τα καταφέρατε περίφημα και σας εύχομαι καλή συνέχεια σε αυτό!

  arthro bumerang 12 Όσον αφορά τους οπαδούς, πραγματικά εκπλήσσομαι με την αντίδραση σας. Γιατί πέφτετε από τα σύννεφα; Είναι δυνατόν να περιμένετε κάτι καλύτερο από κάποιον μουσικό που κάποτε έγραψε σπουδαία μουσική και εξαφανίστηκε από προσώπου γης; Μην αντιδράτε δίνοντας το εισιτήριο σας σε άλλον, γιατί αγοράζοντάς του δώσατε το δικαίωμα σε εκείνον να ανοίξει το στόμα του και να πει όσα είπε. Αντίθετα όταν ήταν να έρθουν πριν μερικά χρόνια, η συναυλία ακυρώθηκε λόγω πολύ χαμηλής προπώλησης! Το ξέχασε μήπως; Είναι δυνατον να γκρινιάζει γιατί θα έρθει από την άλλη άκρη της γης για να παίξει μονο μπροστά σε 500 άτομα, όταν άλλα πολυ πιο δραστήρια ονόματα θεωρούν τιμή τους που παίζουν στη χώρα μας ακόμα και σε 50 άτομα; Αντί να πει οτι ακόμα και ένας να έρθει στο live εγώ θα έρθω από την αλλη ακρη της γης για να παίξω για πάρτη του, έγραψε αυτή την πικρόχολη διαπίστωση, με την οποία έδειξε το πρόσωπο του. Το ερώτημα που γεννάται είναι γιατί τότε τα είπε όλα αυτά; Μήπως συμβαίνει κάτι που τον εξώθησε να πει κάτι τέτοιο και να κάνει τέτοιο ατυχή παραλληλισμό; Ας τα αναρωτηθούμε αυτά και ας αντιληφθούμε πως δεν αξίζει σταύρωση, αλλά κατανόηση γιατί δεν υπάρχει κανείς μας που να μην έχει γράψει κάτι στο Internet πάνω στη φούρια του, όντας μπαρουτοκαπνισμένος! Ομως, δυστυχώς, έδειξε με αυτό ένα πρόσωπο ενός ανθρώπου που προσβλέπει και πέρα απο το καλλιτεχνικό κομμάτι της συναυλίας στη Θεσσαλονίκη.

    Μήπως, όμως, τον αδικούμε γιατί δεν είχε πει απολύτως τίποτα οταν ακυρώθηκε εκεινη η, προ δεκαετίας, προγραμματισμένη εμφάνιση τους στη χώρα μας λόγω  χαμηλής προπώλησης; Μηπως γιατί τελικά δεν είναι τέτοιας πάστας άνθρωπος; Γιατί όσα είπε τώρα δεν κάνουν ντόρο στο Internet και μονο στη χώρα μας γίνεται ένας μικρός χαμός; Μήπως γιατί οι WARLORD έχουν ισχυρό fanbase μόνο εδώ και πουθενά στον κόσμο δε θα έδιναν σημασία σε κάποιον που θεωρεί θόρυβο μια μπάντα που έχει κυκλοφορήσει δίσκους ποτισμένους με μουσικότητα όπως το “Endorama” και μελωδίες όπως το “Coma of souls” και το “Outcast”; Μήπως είναι απλά άσχετος γιατί νομίζει πως έχουν τον ίδιο ήχο με εκεινον που είχαν την περίοδο που το σχήμα του ήταν δραστήριο στα μακρινά 80s; Μήπως ουσιαστικά εμείς δίνουμε τη δύναμη στους μουσικούς να μιλάνε αφοριστικά για άλλους μουσικούς και ακόμα και για ολόκληρα είδη μουσικής που απλώς δεν καταλαβαίνουν; Μήπως τελικά η δύναμη είναι στα χέρια των fans;

  arthro bumerang 13  Όσοι το πιστεύετε, τότε ξέρετε και γιατί η ανάρτηση σβήστηκε, αλλά την αναπαρήγαγαν όλοι οι θιγμένοι, πυροδοτώντας συζητήσεις και αναλύσεις για κάτι που δεν έχει απολύτως καμία ουσία. Μιλάμε ξεκάθαρα για έναν μουσικό-μύθο που θέλει να υποκαταστήσει σε θόρυβο μια μπάντα-πραγματικότητα. Αν ήθελε συγκρίσεις πραγματικές θα έβαζε τους HELLOWEEN και τους GAMMA RAY που είναι και πιο πρόσφατοι και πιο κοντά στο είδος που πρεσβεύει η μουσική του! Το γιατί δεν το έκανε το αφήνω στη σκέψη σας, όπως και το να μην γκρινιάζετε επειδή θεωρείτε τη νοημοσύνη σας θιγμενη επειδή δεν εγινε sold out η Θεσσαλονίκη! Τέτοιου είδους πάταγος ζαλίζει και προφανώς απο τον ίλιγγο απλως εξέφρασε μια απορία-παράπονο που δυστυχώς πυροδότησε το μεγαλύτερο μέρος των παραπόνων – ΔΙΚΑΙΩΣ! Μέχρι τη συναυλία, όμως, μην είστε χαζοί και δώσετε τα εισιτήρια σας, γιατί άλλο η μουσική και άλλο το τι έχει ο κάθε μουσικός στο μυαλό του! Του αξίζει μονο μια απάντηση της πρότασης του να πάνε οι δικοί του fan όλοι με μπλούζες KREATOR, – ειδικά έχετε τα μπλουζάκια που εβγαλαν ειδικά γι αυτές τις εμφανίσεις θα κάνετε μεγαλύτερο πάταγο! Και είναι μια καλή ιδέα να γίνει αυτό ώστε να του δείξουν ότι οι εποχές άλλαξαν και οι διαχωριστικές γραμμές δεν υπάρχουν καν στη metal μουσική! Και όποιος τις ξανασηκώνει θα έχει τέτοια αντιμετώπιση διανθισμένη από απαξιωτικά σχόλια σαν κι αυτό:

arthro bumerang 14

Λευτέρης Τσουρέας

arthro bumerang 10

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here