Τελευταία ανακοίνωση για το φεστιβάλ Heavy By The Sea, που θα γίνει την 1η Ιουλίου στην Πλατεία Νερού στο Π. Φάληρο, είναι οι NAPALM DEATH, οι οποίοι προστίθενται στο billing μαζί με τους SLAYER, DOWN, KVELERTAK και ROTTING CHRIST. Αναμένεται καυτό συναυλιακό καλοκαίρι!!!












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)