Οι DEATH ANGEL ολοκλήρωσαν τις ηχογραφήσεις των φωνητικών για το νέο τους άλμπουμ και διάδοχο του “Relentless retribution” (2010), το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο μέσω της Nuclear Blast Records.
Η ηχογράφηση γίνεται από τον Jason Suecof (ALL THAT REMAINS, DEVILDRIVER, TRIVIUM, WHITECHAPEL) σε συνεργασία με τον κιθαρίστα των DEATH ANGEL, Rob Cavestany, ενώ το εξώφυλλο είναι δουλειά του Brent Elliot White, ο οποίος είχε κάνει το εξώφυλλο και του “Relentless retribution”.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)