Ο Jon Dette, ο οποίος πρόσφατα αναπλήρωσε το κενό του Dave Lombardo στους SLAYER και προηγουμένως είχε παίξει και με τους ANTHRAX και τους TESTAMENT, θα είναι ο drummer των HEATHEN στην επερχόμενη Ευρωπαϊκή περιοδεία που θα κάνουν με τους GENERATION KILL και DUST BOLT.
Οι HEATHEN είχαν μείνει πρόσφατα χωρίς drummer μετά την αποχώρηση του Darren Minter.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)