Oι Σουηδοί DEGRADEAD θα κυκλοφορήσουν το τέταρτο άλμπουμ τους, “The monster within” (εξώφυλλο στις φωτογραφίες), στις 23 Αυγούστου, μέσω της Metalville.
Η ηχογράφηση του δίσκου έγινε από τις 14 Ιανουαρίου μέχρι και τις 2 Φεβρουαρίου στα Panic Room studios με παραγωγό τον Thomas “Plec” Johansson και σηματοδοτεί την πρώτη κυκλοφορία της μπάντας με τον νέο της drummer, Amit Mohla.
“Αυτό το άλμπουμ κατέληξε να είναι το καλύτερο των DEGRADEAD μέχει στιγμής! Περισσότερο δυναμικό, περισσότερο μελωδικό, περισσότερο thrashy, περισσότερο από τα πάντα!” δήλωσε η μπάντα.
Το track listing:
01. One Against All
02. The Monster Within
03. For Better Or Worse
04. Dead Will Come Alive
05. We’ll Meet Again
06. The Dark Mind
07. Strive To Struggle
08. Scars Of Misery
09. Tendency To Sin
10. Sorrow Never Survives
Μπορείτε να δείτε το βίντεο του “For better or worse” στο κλιπ από κάτω.













