Η πρώην τραγουδίστρια των THE 3RD AND THE MORTAL, Kari Rueslatten, κυκλοφόρησε το νέο της single μέσω της Despotz Records & Music.
Το κομμάτι είναι η νέα έκδοση του “Why so lonely”, το οποίο ήταν στο καταπληκτικό “Tears laid in earth” των THE 3RD AND THE MORTAL, και στη νέα αυτή ηχογράφηση συμμετέχει ο Tuomas Holopainen των NIGHTWISH στο πιάνο και τα πλήκτρα.
Πρόσφατα γυρίστηκε και ένα βίντεο για το κομμάτι.
Το νέο full άλμπουμ της Kari αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2014.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)