Σύμφωνα με ένα tweet του τραγουδιστή των EYEHATEGOD, Mike Williams, ο Phil Anselmo (PANTERA, DOWN, SUPERJOINT RITUAL), ηχογραφεί τον πρώτο του σόλο δίσκο. Σύμφωνα με τον ίδιο τον Anselmo, ντραμς θα παίζει ο Joe Gonzalez των WARBEAST και όλο το project δεν θα έχει καμία σχέση με supergroup. Περιμένουμε νεώτερες πληροφορίες.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)