HEAVY BY THE SEA: Προστέθηκαν οι NAPALM DEATH











"/>





Heavy by the seaΤελευταία ανακοίνωση για το φεστιβάλ Heavy By The Sea, που θα γίνει την 1η Ιουλίου στην Πλατεία Νερού στο Π. Φάληρο, είναι οι NAPALM DEATH, οι οποίοι προστίθενται στο billing μαζί με τους SLAYER, DOWN, KVELERTAK και ROTTING CHRIST. Αναμένεται καυτό συναυλιακό καλοκαίρι!!!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here