Σοβαρεύουν τα πράγματα για τους CROWBAR μιας και η κυριολεκτικά τεράστια μορφή που ακούει στο όνομα Kirk Windstein τα έβαλε κάτω και συνειδητοποίησε πόσο πολύ είχε παραμελήσει το βασικό του σχήμα το οποίο και διατηρεί από το 1991 και πήρε κάποιες πολύ σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή του. Ερωτεύεται, κόβει μαχαίρι τις καταχρήσεις, παρατάει το bigger-than-life -όπως εξελίχθηκε- project, τους DOWN και εστιάζει στους CROWBAR. Με το πρώτο άκουσμα του “Symmetry in black” γίνεται αισθητή η διαφορά με το “Sever the wicked” με το οποίο είχε αναστήσει τη μπάντα πριν τρία χρόνια και ακουγόταν λιγάκι σαν ξεπέτα και οι CROWBAR ακούγονται ξανά η μπάντα μεγατόνων προηγούμενων δεκαετιών. Με τον Tommy Buckley (SOILENT GREEN) υγιέστατο μετά την περιπέτεια που είχε με τον καρκίνο να βρίσκεται ξανά πίσω από το drumkit έτοιμος να αντιμετωπίσει τα βαλτώδη heavy-as-fuck riff που του ξαμολά ο Kirk Windstein, με το γνώριμο doom background και την «τραβάω μεγάλα ζόρια αυτή τη στιγμή» φωνή του. To “Symmetry in black” προορίζεται αποκλειστικά στους οπαδούς των CROWBAR. Ότι έχουν αγαπήσει σε αυτή τη μπάντα θα το βρουν σε αυτή τη δέκατη κατά σειρά κυκλοφορία του θρυλικού σχήματος από τη Νέα Ορλεάνη, έστω κι αν ο Windstein δεν περιτριγυρίζεται από μέλη των «κυβικών» του πλέον. Περιμένουμε ανάλογη κίνηση και από τον Pepper…
7,5 / 10
Κώστας Αλατάς











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)