W.A.S.P.: “Golgotha” ο τίτλος του νέου τους δίσκου











"/>





Wasp 090614Πριν από την εμφάνιση των W.A.S.P. στο φετινό Sweden Rock Festival, ο mainman του Αμερικανικού συγκροτήματος, Blackie Lawless, αποκάλυψε ότι το νέο άλμπουμ θα ονομάζεται “Golgotha” και πρόκειται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2015.

Αναφορικά μάλιστα με την μουσική κατεύθυνση του δίσκου ο Lawless δήλωσε τα εξής: “Ακούγεται μάλλον πιο κοντινό στα δυο τελευταία άλμπουμ που κάναμε. Δουλεύαμε πάνω σε αυτό εδώ και τέσσερα χρόνια”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here