EXODUS: Ο Steve “Zetro” Souza επέστρεψε στη μπάντα!











"/>





Exodus 090614Ο κιθαρίστας των EXODUS, Gary Holt, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Σαν μπάντα, όλοι έπρεπε να πάρουμε μία δύσκολη απόφαση να χωρίσουμε τους δρόμους μας με τον τραγουδιστή μας τα τελευταία 9 χρόνια, Rob Dukes. Δεν έχουμε τίποτα άλλο παρά αγάπη και θαυμασμό για αυτόν και την βαθύτερη ευγνωμοσύνη για τη σκληρή δουλειά που έκανε και τη σπουδαία δουλειά σε μερικούς δολοφονικούς δίσκους. Αλλά αυτή τη στιγμή, ο Tom [Hunting, drums], o Kee [Altus, κιθάρα], ο Jack [Gibson, μπάσο] κι εγώ, σκεφτήκαμε ότι μία αλλαγή ήταν αναγκαία και η ομόφωνη επιλογή για να πάμε μπροστά ήταν να καλωσορίσουμε πίσω τον Steve Souza!”.

O Souza, ο οποίος ήταν ξανά τραγουδιστής της μπάντας από το 1986 ως το 1993 και από το 2002 ως το 2004, δήλωσε από τη μεριά του: “Πέρασα ένα υπέροχο μέρος της ζωής μου με τους EXODUS. Αυτό το αίμα τρέχει μέσα μου και ακόμα και αν δεν ήμουν στη μπάντα τα τελευταία 10 χρόνια, δε μπορείς να διαγράψεις τη χημεία. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος!”

Αυτό που δε διαγράφεται επίσης, είναι οι τρομερά υποτιμητικές δηλώσει εκατέρωθεν όλα αυτά τα χρόνια, ακόμα και μέχρι πριν λίγους μήνες.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here