Οι NIGHTRAGE, του “δικού μας” Μάριου Ηλιόπουλου, υπέγραψαν νέο συμβόλαιο με την Σουηδική δισκογραφική εταιρεία Despotz.
Το έκτο άλμπουμ της μπάντας, αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2015, μέσω της νέας της δισκογραφικής, ενώ ένα video/single αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)