Πανικός με την αλλαγή της πολιτικής της Ticketmaster σχετικά με τις αναβολές των συναυλιών!!!













    Η Ticketmaster, ο μεγαλύτερος οργανισμός πώλησης εισιτηρίων παγκοσμίως, που ανήκει στη LiveNation και κάνει τζίρους μεγαλύτερους από 30 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, έχει μπει στο μάτι του κυκλώνα, από τη στιγμή που άλλαξε την πολιτική επιστροφή των χρημάτων από εισιτήρια που έχουν αγοραστεί, αφού αποφάσισε να το κάνει αποκλειστικά και μόνο για events που ακυρώνονται κι όχι γι’ αυτά που αναβάλλονται ή έχουν προγραμματιστεί για άλλη ημερομηνία!
    Όλοι καταλαβαίνουμε ότι η βιομηχανία των συναυλιών, έχει υποστεί ένα πάρα πολύ σημαντικό πλήγμα, που είναι και δύσκολα αναστρέψιμο και όλοι οι διοργανωτές έχουν αναγκαστεί να αναβάλλουν ή να ακυρώσουν τις συναυλίες τους. Ένας πολύ σημαντικός αριθμός ανθρώπων, βέβαια, περιμένει να πάρει πίσω τα χρήματά του και πραγματικά γίνεται ένα χάος με τις εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων που αγόρασαν εισιτήρια και το event απλά δεν πραγματοποιείται, αναβάλλεται ή ακυρώνεται. Για να αντιμετωπίσει αυτήν την κατάσταση, η Ticketmaster, έκανε μία –φαινομενικά- μικρή, στην ουσία όμως τεράστιας σημασίας αλλαγή στην πολιτική της, αφού πλέον καλύπτει μόνο τα event που έχουν ακυρωθεί και ουσιαστικά ρίχνει το μπαλάκι στους κατά τόπους promoters που έχουν αναβάλλει ή προγραμματίσει εκ νέου μία συναυλία και κάποιος δεν μπορεί να δώσει το παρόν, παρότι έχει εισιτήριο.
    Μέχρι πρότινος, η πολιτική της Ticketmaster ήταν η εξής: «Επιστροφές χρημάτων γίνονται αν το event σας αναβληθεί, προγραμματιστεί σε άλλη ημερομηνία ή ακυρωθεί».

    Πλέον η πολιτική έχει αλλάξει σε: «Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο αν το event σας ακυρωθεί».

    Διαβάστε προσεχτικά τη νέα πολιτική της εταιρίας για την επίδραση του κορονοϊού σχετικά με τις ακυρώσεις και τις αναβολές
    και βγάλτε τα συμπεράσματά σας… Πάντως στα social media, ο κόσμος βράζει εναντίον της Ticketmaster…

     

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here