Friday, March 14, 2025
Home Blog Page 13

Η.Ε.Α.Τ.: Δείτε το καινούριο video clip τους από το νέο άλμπουμ τους που αναμένεται τον Απρίλιο

0
heat

h.e.a.t.

Ολοκαίνουριος δίσκος από τους H.E.A.T. αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 Απριλίου από την earMusic. Ο τίτλος αυτού θα είναι “Welcome to the future” και σύμφωνα με την μπάντα θα περιλαμβάνει όλα αυτά τα στοιχεία για τα οποία τους έχουν αγαπήσουν οι οπαδοί τους.

Το πρώτο single του άλμπουμ που λέγεται “Disaster” έκανε πρεμιέρα πριν λίγες μέρες στους ροκ ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ευρώπης και συνοδεύεται από ένα βίντεο κλιπ με 80s αισθητική σε σκηνοθεσία τους Patric Ullaeus, γνωστού για τις συνεργασίες του με ονόματα όπως οι EUROPE, ARCH ENEMY, CHILDREN OF BODOM κ.α.

Το σουηδικό συγκρότημα ξεκινά την περιοδεία του αύριο αυτή την εβδομάδα με εμφανίσεις αρχικά στην Ευρώπη και στη συνέχεια στην αμερικανική ήπειρο.

Μπορείτε να δείτε το νέο video clip τους εδώ:

“Welcome To The Future” track listing:
01. Disaster
02. Bad Time For Love
03. Running To You
04. Call My Name
05. In Disguise
06. The End
07. Rock Bottom
08. Children Of The Storm
09. Losing Game
10. Paradise Lost
11. Tear It Down (R.N.R.R.)
12. We Will Not Forget

Ο Marty Friedman μιλά για τις κρίσεις πανικού που αντιμετώπιζε τους τελευταίους μήνες της παραμονής του στους MEGADETH

0
Friedman

Friedman

Ο πρώην κιθαρίστας των MEGADETH, Marty Friedman εμφανίστηκε στις 21 Ιανουαρίου στο επεισόδιο της εκπομπής “Trunk Nation With Eddie Trunk” στο SiriusXM και ρωτήθηκε γιατί αποφάσισε επιτέλους να μιλήσει ανοιχτά για την εποχή του με το συγκρότημα — μετά από δύο δεκαετίες που είχε επικεντρωθεί κυρίως στη σόλο καριέρα του — γράφοντας την αυτοβιογραφία του “Dreaming Japanese”. Όπως δήλωσε λοιπόν:

«Είναι σίγουρα αλήθεια ότι ακόμα και όταν ξεκίνησα να περιοδεύω ως σόλο μουσικός, πριν αρκετό καιρό, είχα φροντίσει να υπάρχει σε κάθε συμβόλαιο ένας πολύ σημαντικός όρος: η λέξη “MEGADETH” ή “πρώην-MEGADETH” να μην εμφανίζεται πουθενά. Αλλιώς η εμφάνιση ακυρώνεται και υπάρχει πρόστιμο. Αυτό το πήρα πάρα πολύ σοβαρά τότε και το παίρνω ακόμα και σήμερα. Είναι μέσα σε κάθε συμβόλαιο που υπογράφω με τη σόλο μπάντα μου.

Δεν ήταν δύσκολο να γράψω αυτά που αφορούν τους MEGADETH, γιατί παρόλο που δεν έχω μιλήσει γι’ αυτό εδώ και χρόνια, θυμάμαι με μεγάλη σαφήνεια ό,τι συνέβη στη ζωή μου. Όπως βλέπετε στο βιβλίο, σταμάτησα τα ναρκωτικά όταν ήμουν 17 χρονών — ούτε ποτό, ούτε ναρκωτικά — οπότε όλα όσα έγιναν είναι πολύ καθαρά στο μυαλό μου. Δεν υπάρχει κάποια θολή περίοδος· όλα είναι ξεκάθαρα. Και νομίζω ότι αυτό που το έκανε ακόμα πιο εύκολο ήταν το γεγονός ότι έγραψα τα πάντα αφότου παίξαμε με τους MEGADETH στο Budokan το 2023. Φυσικά, είχα ήδη έτοιμο ένα προσχέδιο και το χειρόγραφο του βιβλίου, αλλά η εμφάνιση στο Budokan με τους MEGADETH και η συνάντηση με τον [ηγέτη των MEGADETH] Dave [Mustaine] εκεί ήταν ένα τεράστιο βάρος που έφυγε από πάνω μας. Ήταν σαν ένα γράμμα αγάπης μεταξύ μας, μια γιορτή της ιστορίας που μοιραστήκαμε και ένα τεράστιο ευχαριστώ στους οπαδούς που δεν είχαν την ευκαιρία να το δουν όταν πρωτοανακοινώθηκε και εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια. Ήταν πολύ θεραπευτικό να κάνουμε αυτή την εμφάνιση. Ήταν σαν να πετάς ένα τεράστιο βάρος από πάνω σου.

Οι άνθρωποι δίνουν μεγάλη σημασία σε ορισμένα πράγματα — ήταν μόνο μία εμφάνιση, αλλά, όπως ξέρετε, και όπως γνωρίζουν πολλοί που με ξέρουν, το Budokan είναι πολύ, πολύ σημαντικό… Είναι ένα ορόσημο στη ζωή μου, τόσο ως μουσικόφιλος όσο και ως μουσικός, και κάθε φορά που παίζω εκεί, πριν από τους MEGADETH ή και μετά, είναι μεγάλη υπόθεση. Είναι από εκείνα τα παιδικά όνειρα, σαν να λες: “Θέλω να παίξω στο Budokan. Είναι το όνειρό μου”. Οπότε, όταν αυτά τα πράγματα συμβαίνουν, είναι τεράστια, ακόμα και μεγαλύτερα από άλλα που θα έπρεπε να φαίνονται πιο μεγάλα. Αλλά τέλος πάντων, έχοντας αυτό πίσω μας, μπόρεσα να είμαι πραγματικά ειλικρινής και να μην κρύψω τίποτα. Ξεσκέπασα τα πάντα: όλα τα πράγματα που έκανα και δεν ήταν σωστά, καθώς και όλα τα πράγματα που έκαναν οι άλλοι και δεν ήταν σωστά. Επίσης, μίλησα για όλα τα ωραία πράγματα που έκαναν όλοι, που, ευτυχώς, είναι πολύ περισσότερα από τα άσχημα. Εννοώ, δεν μένεις σε μια μπάντα για 10 χρόνια αν τα πράγματα δεν είναι καλά».

Ο Friedman πρόσθεσε:

«Για να το πω ευθέως: [το να είμαι στους MEGADETH] ήταν μια υπέροχη, υπέροχη εμπειρία, αλλά σε κάθε εμπειρία, ειδικά στους MEGADETH, είσαι μέσα σε μια φούσκα και βλέπεις τα μέλη της μπάντας με έναν πιο οικείο τρόπο απ’ ό,τι βλέπεις την ίδια σου την οικογένεια. Δεν είσαι με την οικογένειά σου 24 ώρες την ημέρα, 11 μήνες τον χρόνο, σε μπάνια, καμαρίνια, ξενοδοχεία, συναυλίες και παντού, οπότε είναι μια πολύ βαθιά σχέση, οπότε θα συμβούν πράγματα, θα υπάρξει δράμα. Και ήταν διασκεδαστικό να σκέφτομαι τι θα έβρισκαν οι οπαδοί ενδιαφέρον και να το βάζω στο βιβλίο. Υπάρχουν πολλές μικροπρεπείς ανοησίες εκεί μέσα. Και βρήκα πολύ διασκεδαστικό να τα γράφω, γιατί δεν είναι τα πιο σημαντικά πράγματα, αλλά νομίζω ότι ανθρωποποιούν τους πάντες — μικροπράγματα που τσακωνόμασταν και που μεγεθύνονταν σε μεγάλους καβγάδες ή και όχι, πράγματα που πήγαν καλά και πράγματα που δεν πήγαν καλά. Είναι όλα ισορροπημένα…»

Ο μουσικός επίσης έκανε λόγο για τις εξουθενωτικές κρίσεις πανικού που βίωνε ενώ αυτός και οι υπόλοιποι MEGADETH περιόδευαν για την προώθηση του άλμπουμ τους το 1999, “Risk”, οι οποίες τον οδήγησαν στο νοσοκομείο και εξαιτίας των οποίων φορτώθηκε με πολλά αντικαταθλιπτικά και άλλα φάρμακα.

Ναι, [οι κρίσεις πανικού] με ταλαιπώρησαν για έναν ολόκληρο χρόνο», είπε ο Marty. «Και αυτό συνέβη αφού είχα ανακοινώσει στο συγκρότημα ότι θα αποχωρούσα. Δεν είχε ανακοινωθεί δημόσια ούτε τίποτα, αλλά το είχα πει στα μέλη της μπάντας. Σκόπευα να ολοκληρώσω την περιοδεία που ήμασταν τότε και μετά, όταν η περιοδεία θα έκανε ένα διάλειμμα, θα έφευγα και εκείνοι θα έβρισκαν κάποιον άλλον. Όλες οι λεπτομέρειες βρίσκονται στο βιβλίο, αλλά για να το συνοψίσω, είχα αυτό – δεν ήξερα τότε ότι ήταν κρίση πανικού, αλλά ήταν ένα τέρας.

«Ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα θέμα ψυχικής υγείας, ψυχολογικής φύσης ή σωματικής υγείας», αποκάλυψε ο Marty. «Ξαφνικά βρέθηκα στα επείγοντα, εντελώς σε κατάσταση πανικού. Δεν μπορούσα να κουνηθώ. Ούρλιαζα. Φώναζα. Ήρθε από το πουθενά, φίλε. Ήρθε από το πουθενά. Δεν είχα καμία ιδέα τι ήταν. Και έπρεπε να βρω έναν τρόπο να συνεχίσω την περιοδεία σε αυτή την κατάσταση. Δεν μπορούσα να περπατήσω χωρίς δύο άτομα να με κουβαλούν. Κόβω πολλές λεπτομέρειες γιατί είναι αδύνατο να το συντομεύσω. Αλλά έπαιρνα τόσα πολλά αντικαταθλιπτικά, μυοχαλαρωτικά και διάφορα φάρμακα μόνο και μόνο για να μην τρελαθώ εντελώς. Και τότε ανακάλυψα ότι αν έτρωγα αυτά τα σάντουιτς με ψητό κοτόπουλο, με βοηθούσαν κάπως. Και το μόνο άλλο που βοηθούσε ήταν να μένω για ώρες σε μια ζεστή μπανιέρα. Έτσι αυτό που έκανα – ήταν κάτι φρικτό. Και νιώθω άσχημα όταν το σκέφτομαι, γιατί έβαλα το προσωπικό, τη μπάντα και όλους γύρω μου σε μια τόσο φρικτή κατάσταση. Αλλά δεν θα έκανα τίποτα αν δεν ήμουν όλη μέρα μέσα σε μια γαμ**ένη μπανιέρα και αν δεν με μετακινούσαν σαν μια γαμ**ένη ντίβα. Και οι άνθρωποι με έπαιρναν να φάω, και ξεσπούσα στους σερβιτόρους και τέτοια. Και είναι τόσο ασυνήθιστο για μένα. Ήμουν ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος. Το έγραψα αυτό στο βιβλίο. Θυμάμαι ότι ήμουν σε ένα ιαπωνικό εστιατόριο. Και έπαιζε μουσική του [Carlos] Santana στο υπόβαθρο. Και άρχισα να ουρλιάζω. Ήταν ένα σούσι εστιατόριο. Σκέφτηκα, “Εντάξει, πιθανώς να υπάρχει πρωτεΐνη εδώ. Καλό. Μπορώ να φάω αυτό.” Μόλις άκουσα λίγη από τη μουσική του Santana στο υπόβαθρο, λέω: “Τι στο διάολο είναι αυτό; Αυτό είναι ιαπωνικό εστιατόριο. Γιατί παίζουν μεξικανική μουσική εδώ; Τι στο διάολο είναι αυτό;” Και το φώναζα αυτό με όλη μου τη δύναμη, χτυπώντας το τραπέζι. Το wasabi και το τζίντζερ πετούσαν παντού. Ήμουν τόσο απαίσιος άνθρωπος προς όλους γύρω μου. Και ήταν τόσο έξω από τον χαρακτήρα μου, αλλά εκείνη τη στιγμή, έτσι ήταν, φίλε. Δηλαδή, έτσι ήταν.»

Για όλα αυτά και για ακόμα περισσότερα ο κιθαρίστας αναφέρεται λεπτομερώς στο βιβλίο με την αυτοβιογραφία του, το οποίο κυκλοφόρησε στις 3 Δεκεμβρίου 2024 μέσω της Permuted Press.

Σχεδόν τρία εκατομμύρια τραγούδια ανεβαίνουν στις υπηρεσίες streaming κάθε μήνα, αλλά τα περισσότερα δεν ακούγονται ποτέ

0
Streaming

Streaming

Η κατάσταση στη βιομηχανία της streaming μουσικής γίνεται ολοένα και πιο ζοφερή, με χαμηλές αμοιβές και αλγόριθμους που προωθούν μόνο μια μικρή μερίδα καλλιτεχνών. Δυστυχώς, μια έκθεση της Luminate η οποία είδε το φως της δημοσιότητας, δεν προσφέρει καμία ελπίδα για τους μουσικούς.

Σύμφωνα με την ετήσια αναφορά για το 2024 της Luminate, περίπου 99.000 τραγούδια ανεβαίνουν καθημερινά στις υπηρεσίες streaming — δηλαδή περίπου 2,77 εκατομμύρια τραγούδια το μήνα. Αν και αυτό είναι λίγο μειωμένο σε σύγκριση με το 2023, όταν ανέβαιναν περίπου 103.000 τραγούδια ημερησίως, παραμένει ένας εξωφρενικός αριθμός. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι μέχρι το τέλος του 2024 υπήρχαν περίπου 202 εκατομμύρια διαφορετικά κομμάτια διαθέσιμα στις υπηρεσίες streaming, σε σύγκριση με τα 184 εκατομμύρια στο τέλος του 2023.

Εδώ όμως τα πράγματα γίνονται πραγματικά πολύ άσχημα. Από αυτά τα 202 εκατομμύρια τραγούδια, τα 93,2 εκατομμύρια παίχτηκαν το πολύ 10 φορές. Δεδομένου ότι η πολιτική του Spotify δεν καταβάλλει δικαιώματα για κανένα τραγούδι που δεν φτάνει τις 1.000 ακροάσεις το χρόνο, αυτό σημαίνει αυτομάτως ότι 93,2 εκατομμύρια τραγούδια δεν αποφέρουν καθόλου έσοδα στους δημιουργούς τους.  Η έκθεση σημειώνει επίσης ότι 175,5 εκατομμύρια τραγούδια δεν πέτυχαν αυτό το όριο των 1.000 ακροάσεων το χρόνο. Με μαθηματικούς όρους, αυτό σημαίνει ότι το 86,88% όλων των τραγουδιών στο Spotify δεν παράγει ούτε ένα σεντ!

Και μια ακόμη πιο ζοφερή στατιστική του Spotify: περίπου το 95% όλων των καλλιτεχνών στην πλατφόρμα έχουν λιγότερους από 1.000 μηνιαίους ακροατές. Αν συνυπολογίσουμε και όλο το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και κυκλοφορεί στις υπηρεσίες streaming, τότε η εικόνα γίνεται ακόμη πιο σκοτεινή από αυτήν που ήδη φαίνεται….

A day to remember… 25/1 [SPOCK’S BEARD]

0
Spock's Beard

Spock's Beard

ΟΝΟΜΑ ΑΛΜΠΟΥΜ: “Octane” – SPOCK’S BEARD
ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 2005
ΕΤΑΙΡΙΑ: Inside Out Music
ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: SPOCK’S BEARD
ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΠΑΝΤΑΣ:
Nick D’Virgilio – φωνητικά, τύμπανα
Alan Morse – κιθάρες
Dave Meros – μπάς
Ryo Okumoto – πλήκτρα

Δύο χρόνια ύστερα από την καλλιτεχνική αποτυχία του “Feel euphoria”, και είκοσι πέντε χρόνια πίσω από το παρόν, οι Αμερικάνοι SPOCK’S BEARD επέστρεψαν με τον όγδοο δίσκο τους, με τον ενδεικτικό τίτλο “Octane”. Πρόκειται για τον δεύτερο επίσης δίσκο της μπάντας μετά τη φυγή του Neal Morse, μια απουσία που άφησε ανεξίτηλες πληγές. Για τον Morse έχω μιλήσει πολλάκις εδώ και έχω εξάρει τις πολλές αρετές αλλά και τα ελαττώματά του ως μουσικοσυνθέτη.

Αμελητέο να πω πως όσον αφορά το πρώτο του σημαντικό γκρουπ, ήταν υπεύθυνος για τα καλύτερα και πιο αγαπητά άλμπουμ των SPOCK’S BEARD από το 1995 και το “The light”, μέχρι το 2002 και το διπλό άλμπουμ “Snow”. Στα άλμπουμ αυτά συνοψίζονται όλες οι αρετές του Neal Morse, ένας μουσικός με συγκεκριμένο όραμα και ανεξίτηλη δημιουργική ορμή. Πλησίον ενός εξαιρετικού line up με τον αδερφό του Alan και έναν από τους καλύτερους ντράμερ της γενιάς του, τον Nick D’Virgilio, η μπάντα κατέκτησε κάποιες καλλιτεχνικές κορυφές, αν και παρέμεινε και παραμένει παραγκωνισμένη. Με την ξαφνική αποχώρηση του Neal, η μπάντα έχασε και την ηχητική και συνθετική της ταυτότητα, κάτι για το οποίο έχω γράψει εδώ σχετικά με το “Feel euphoria” άλμπουμ.

Το “Octane” ήταν σίγουρα πιο φιλόδοξο και φανέρωνε μια μπάντα που συνέχιζε ακάθεκτη ύστερα από τη φυγή του καπετάνιου του, με τον πολυπράγμων D’Virgilio να έχει αναλάβει και τα φωνητικά με επιτυχία θα έλεγα (έχει πολύ ωραία φωνή και με μεγαλύτερο εύρος από τον Neal Morse). Πρόκειται για ένα concept άλμπουμ που αφηγείται τις αναμνήσεις ενός άντρα ύστερα από ένα άσχημο τροχαίο.

Σε αντίθεση όμως με το στιχουργικό κομμάτι, το συνθετικό μέρος του δίσκου το βρίσκω πολύ λιγότερο φιλόδοξο μιας και μουσικά το άλμπουμ ακολουθεί τις ίδιες απλοποιημένες φόρμες του “Feel euphoria” με μια σαφώς πιο alternative και hard rock προσέγγιση με κάποιες πινελιές περιπετειώδους songwriting και μουσικότητας που ακούγεται όταν τα πλήκτρα του εξαιρετικού Ryo Okumoto συναντάνε τη μελωδική κιθάρα του Alan Morse. Υπάρχουν και καλεσμένοι μουσικοί σε έγχορδα και πνευστά, κάτι που σπάει τη μονοτονία του alt/hard rock που ομολογώ δεν με συγκίνησε τότε και δεν με συγκινεί ούτε σήμερα.

Εξ ου λοιπόν που το άλμπουμ έλαβε γενικώς μέτριες κριτικές από τον τύπο το 2005. Είναι κρίμα ομολογώ που μια τόσο δυνατή prog rock μπάντα, με τρομερούς μουσικούς, που γαλούχησε στα 90s, μια δύσκολη περίοδο, τον δικό της ήχο και χαρακτηριστικό ύφος, χάθηκε στη πορεία. Κρίνοντας από την επταετή απουσία των SPOCK’S BEARD, βλέποντας και τα μέλη τους σήμερα να ασχολούνται με άλλα και solo project, κάτι μου λέει πως το συγκρότημα έχει ίσως σβηστεί από το χάρτη.

Did you know that:

  • Το μιξάρισμα του “Octane” έγινε στο στούντιο του Rich Mouser στο Λος Άντζελες, ο οποίος έχει συνεργαστεί με τον Neal Morse σε σχεδόν κάθε του δουλειά. Δυστυχώς, το στούντιο του κάηκε ολοσχερώς στις πρόσφατες πυρκαγιές στη Νότια Καλιφόρνια.
  • Το άλμπουμ κυκλοφόρησε σε διπλή έκδοση με ένα bonus CD.

Φίλιππος Φίλης

Black Soul Horde: Δίνουν στην δημοσιότητα το νέο τραγούδι “Julian Graves”

0
Black Soul Horde

Black Soul Horde

Οι Αθηναίοι heavy metallers Black Soul Horde, έδωσαν στη δημοσιότητα ένα νέο τραγούδι, από την επερχόμενη δισκογραφική κυκλοφορία τους, που αναμένεται την Άνοιξη του 2025. Ο τίτλος του τραγουδιού είναι “Julian Graves” και βρίσκει το συγκρότημα να συνεχίζει από εκεί που έμεινε μουσικά το Horrors from the Void album του 2021.

Ακούστε το εδώ:

Με epic metal καταβολές, αλλά και σαφώς επηρεασμένο από την heavy metal κληρονομιά των 80’s, το νέο single των Black Soul Horde, μοιάζει να τους πηγαίνει ένα ακόμη βήμα μπροστά στην ηχητική τους εξέλιξη, διατηρώντας ταυτόχρονα όλα τα στοιχεία που τους έκαναν αγαπητούς στις προηγούμενες δουλειές τους.

Όπως πάντα της παραγωγής και μίξης επιμελήθηκε ο κιθαρίστας του σχήματος Γιάννης Τσιακόπουλος στο Nasty Frequency Recordings, ενώ του mastering ο Μάριος Μεθενίτης. Το πανέμορφο artwork της κυκλοφορίας σχεδίασε ο Dream Creatures.

Οι Black Soul Horde είναι προγραμματισμένο να εμφανιστούν την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου, με τους Αμερικανούς gothic heavy metallers Unto Others στο Temple στην Αθήνα.

Connect with Black Soul Horde:

BC: https://blacksoulhorde.bandcamp.com

FB: https://www.facebook.com/blacksoulhorde

IG: https://www.instagram.com/blacksoulhorde

A day to remember… 24/01 [DARK TRANQUILLITY]

0
Dark Tranquillity

Dark Tranquillity

ΟΝΟΜΑ ΑΛΜΠΟΥΜ: “Character” – DARK TRANQUILLITY
ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ2005
ΕΤΑΙΡΕΙΑCentury Media
ΠΑΡΑΓΩΓΟΣDARK TRANQUILLITY
ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΠΑΝΤΑΣ:
Φωνητικά– Mikael Stanne
Κιθάρες – Niklas Sundin
Κιθάρες – Martin Henriksson
Μπάσο – Michael Nicklasson
Drums – Anders Jivarp
Πλήκτρα – Martin Brandstrom

Και όμως πέρασαν είκοσι χρόνια από την κυκλοφορία του “Character” και τρομάζω με το πόσο αμείλικτος είναι ο χρόνος. Θυμάμαι, πήγαινα στη σχολή τότε και περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία να κυκλοφορήσει το συγκεκριμένο άλμπουμ. Βλέπετε, ήταν η επιτυχία του “Damage done” τέτοια, που είχε ανεβάσει κατακόρυφα τις προσδοκίες μου για το επόμενο άλμπουμ των αγαπημένων μου Σουηδών. Έσκασε και ο δυναμίτης “Lost to apathy” ως single, που μέχρι και σήμερα συγκαταλέγεται εύκολα μέσα στο top 10 των καλύτερων τραγουδιών που έχουν γράψει και ήμουν σαν την χήρα στο κρεβάτι.

Τελικά το “Character” κυκλοφορεί 24/01 και ο κολλητός μου από το σχολείο, μου το κάνει δώρο για τα γενέθλιά μου έναν περίπου μήνα μετά. Δεν υπήρχε άλλο άλμπουμ για εμένα εκείνο το διάστημα και από το discman δεν βγήκε ούτε για αστείο. Βιωματικά το άλμπουμ αυτό το έζησα στο έπακρο. Ένα άλμπουμ με απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στη μελωδία και την επιθετικότητα, συνεχίζοντας με πιο δυνατές συνθέσεις από ότι στο “Damage done”, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν και καλύτερες. Σε πολλά σημεία υπάρχουν κοινά στοιχεία με τον προκάτοχό του, όμως με έναν ήχο πιο σκληρό και πιο σκοτεινό, με ηλεκτρονικές νότες να κάνουν την εμφάνιση τους και σε απόλυτη αρμονία τα πλήκτρα του Brandstorm με τις κιθάρες του Sundin και του Henriksson.

Οι DARK TRANQUILLITY ανέκαθεν ήταν από τα συγκροτήματα που έδειχναν διάθεση να εξελίξουν τον ήχο τους. Οι ματιές τους ήταν από καιρό στραμμένες προς το goth και το ατμοσφαιρικό περιβάλλον, αλλά πάντα κατάφερναν να διατηρήσουν την αυθεντικότητα και την καλλιτεχνική τους ακεραιότητα, παραμένοντας πιστοί στις ρίζες τους. Το “Character” σε καμία περίπτωση δεν είναι το “Projector” (δεν συζητάμε καν για “The gallery” και “The mind’s eye”) και κατά την ταπεινή μου άποψη το “Damage done” είναι καλύτερο άλμπουμ. Όμως ήταν ένα ακόμα πολύ καλό και ποιοτικό άλμπουμ που στέκεται επάξια στον κατάλογο τους.

Did you know that:

  • Μετά την κυκλοφορία του “Character”, το συγκρότημα έπαιξε στον Καναδά για πρώτη φορά.

Δημήτρης Μπούκης

A day to remember… 24/1 [APOCALYPTICA]

0
Apocalyptica

Apocalyptica

ONOMA ΑΛΜΠΟΥΜ: “Αpocalyptica”- APOCALYPTICA
ETOΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 2005
ETAIΡΙΑ: Universal
ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: APOCALYPTICA
ΣΥΝΘΕΣΗ:
Eicca Toppinen – Tσέλο
Perttu Kivilaakso – Τσέλο
Paavo Lotjonen – Τσέλο
Guests:
Mikko Siren – τύμπανα
Dave Lombardo – τύμπανα
Ville Vallo – φωνητικά
Lauri Ylonen – φωνητικά

Oι Φιλανδοί τσελίστες που ξεκίνησαν από το πουθενά, το 1996 βγάζοντας το “Apocalyptica plays Metallica by four cellos”, κατάφεραν να πουλήσουν πάνω από 500.000 αντίτυπα και το όνομά τους εκτοξεύθηκε από εκεί και έπειτα. Οι ίδιοι καθότι τρελοί metalheads, με τον δεύτερο του δίσκο δεν ασχολήθηκαν μόνο με τους METALLICA αλλά διασκεύασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο SEPULTURA, PANTERA και FAITH NO MORE. Για πρώτη φορά θα προσθέσουν και δικές τους συνθέσεις πέρα από τις διασκευές. Είχαν πάρει πλέον τα εύσημα από όλη την μεταλλική κοινότητα και καθιέρωσαν το όνομά τους με την αξία τους. Οι συναυλίες τους αποτελούσαν μοναδικές εμπειρίες και αυτή η αλληλεπίδραση που είχαν με το κοινό στα live τους δεν περιγράφεται, απλά βιώνεται!

Με το μπάσιμο στη δεκαετία του 2000 νιώθουν πιο σίγουροι για τον εαυτό τους και με τον τρίτο τους δίσκο περιορίζουν στο ελάχιστο τις διασκευές από ΜΕΤΑLLICA, μόνο δύο αυτή την φορά, αντιθέτως ο κορμός του δίσκου αποτελείται από δικές τους συνθέσεις και επιπλέον για πρώτη φορά πάλι, θα προσθέσουν φωνητικά σε ένα κομμάτι με καλεσμένη την τραγουδίστρια των GUANO APES. Περιοδεύουν σε όλον τον κόσμο βγάζουν best of, DVDS και επανέρχονται το 2003 με τον τέταρτο και ίσως κορυφαίο δίσκο τους “Reflections”.

Eκει που νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα από τους Φιλανδούς headbangers έρχονται να κάνουν την απόλυτη ανατροπή εδώ, διασκευές τέλος στον δίσκο και αποκλειστικά δικές τους συνθέσεις. Σαν κερασάκι στην τούρτα θα σκάσει η κεραμίδα, σε πέντε από τις συνθέσεις του δίσκου συμμετέχει στα τύμπανα ο πολύς Dave Lombardo!! Kαι πράγματι, δεν υπάρχει οτιδήποτε να μπορεί να σταματήσει την φόρα που είχαν πάρει. Μιλάμε τα παλικάρια τα σαρώνουν όλα στην κυριολεξία.

Φθάνουμε αισίως στο 2005, δέκα σχεδόν χρόνια από το ξεκίνημα τους και κυκλοφορούν τον πέμπτο τους δίσκο, τα 20 γενέθλιά του οποίου είναι ο λόγος για αυτό εδώ το κείμενο . Ο δίσκος κυκλοφορεί χωρίς τίτλο αυτή την φορά απλά σαν ομότιτλος και πλέον εδώ απουσιάζουν τα πολύ heavy σημεία των προηγούμενων δίσκων πράγμα που σημαίνει ότι μέσω των καινούργιων  συνθέσεων έχει δοθεί περισσότερο έμφαση στην ατμόσφαιρα. Ήταν φυσικά μια συνειδητή επιλογή τους σχήματος προς αυτήν την κατεύθυνση.

Στο δίσκο υπάρχουν 11 συνθέσεις από τις οποίες οι δύο αυτήν την φορά διαθέτουν φωνητικά. Στο εναρκτήριο κομμάτι του δίσκου “Life burns” έχει αναλάβει τα φωνητικά ο συμπατριώτης τους Lauri Ylonen (THE RASMUS) και επίσης ο ίδιος μοιράζεται τα φωνητικά και στο “Bittersweet” με τον επίσης Φινλανδό Ville Vallo των ΗΙΜ. Μάλιστα το τελευταίο θα επιλεχθεί για πρώτο single του δίσκου και θα γυριστεί και το ανάλογο clip. Επιπλέον για αυτό το κομμάτι η μπάντα και οι δύο τραγουδιστές θα γράψουν από κοινού την σύνθεση.

Ο Lombardo συμμετέχει πλέον μόνο σε ένα κομμάτι σε αυτόν τον δίσκο, το “Betrayal/forgiveness”, το πιο άγριο από τις συνθέσεις εδώ μέσα που φέρει φυσικά μια SLAYER αύρα. Τα τύμπανα αυτή την φορά ηχογραφήθηκαν στο Ελσίνκι όπου ο  Lombardo βρισκόταν για συναυλία με τους SLAYER την περίοδο εκείνη. Επιπλέον ο ντράμερ που συνεργάζονταν κάποια χρόνια, ο Mikko Siren, αυτή την φορά θα ενταχθεί πλήρως στο σχήμα. Είναι εμφανές πλέον ότι η μπάντα επιθυμεί να επικεντρώνεται στις δικές τις συνθέσεις κάτι που θα κάνει και τα επόμενα χρόνια. Νιώθουν ότι έχουν βρει τον ήχο τους και επιθυμούν να αναπτύξουν το δικό τους καλλιτεχνικό όραμα. Επιπλέον, φαίνεται ότι οι συμμετοχές γνωστών και μη μουσικών αποδίδουν στην δημοτικότητα του σχήματος και τα επόμενα χρόνια θα πληθύνουν κι άλλο οι συμμετοχές μουσικών και τραγουδιστών στους δίσκους της μπάντας.

Το “Apocalyptica” συνεχίζει την καλή πορεία που είχαν χαράξει από την αρχή αφού διαθέτει πολύ ωραίες και χαρακτηριστικές συνθέσεις και ο οπαδός της μπάντας δεν μπορεί παρά να μείνει ικανοποιημένος από το συνολικό αποτέλεσμα.  Η deluxe έκδοση του δίσκου διαθέτει τα κομμάτια “En Vie”, “How far” και “Wie Weit” που είναι το ίδιο κομμάτι σε διαφορετικές γλώσσες και φωνητικά που εδώ προσφέρουν οι Μarta Verner των Γερμανών DIE HAPPY και η Emmanuelle Monet των Γάλλων DOLLY.

Γιάννης Παπαευθυμίου

Το Golden R. Festival φέρνει τους θρυλικούς Old Man’s Child για πρώτη φορά στην Ελλάδα

0
Old Man's Child

Old Man's Child

O σπουδαίος Galder πριν λίγους μήνες υποσχέθηκε ένα νέο κεφάλαιο για τους θρυλικούς Old Man’s Child. Όλοι μας περιμένουμε μια μεγάλη επιστροφή στην δισκογραφία και φυσικά στα stages! Η ώρα πλησιάζει. Το Golden R. Festival φέρνει για πρώτη φορά τους Νορβηγούς στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας μία exclusive ζωντανή εμφάνιση για όλους εσάς! Ένα συναυλιακό απωθημένο δεκαετιών για τους Έλληνες metalheads που επιτέλους θα εκπληρωθεί δίπλα στο κύμα, στην παραλία της Ν. Αγχιάλου, στο GRF2025!

Ήταν 18 Αυγούστου όταν κυριολεκτικά ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε στον πλανήτη του metal η δήλωση αποχώρησης του Galder από τους Dimmu Borgir, αναρτώντας στα social media:

“Χθες έπαιξα το τελευταίο μου σόου με τους Dimmu Borgir. Μετά από σχεδόν 25 χρόνια δημιουργίας μουσικής και παιξίματος με τους Dimmu Borgir έχω αποφασίσει να αποχωρήσω από το συγκρότημα. Σκέφτομαι αυτό εδώ και χρόνια και όπως πολλοί από εσάς έχετε επισημάνει – είναι ώρα για τους Old Man’s Child να ανέβουν ξανά στη σκηνή και να ολοκληρωθεί ο νέος δίσκος. Εύχομαι το καλύτερο για τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος στο μέλλον”.

Έκτοτε οι παλαιότεροι -που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τί σημαίνουν Old Man’s Child- αλλά και οι νεότεροι -που γνώρισαν το μουσικοσυνθετικό μεγαλείο του Galder μέσα από τους Dimmu Borgir κι έσπευσαν να ανακαλύψουν και τους Old Man’s Child- καθόμαστε σε αναμένα κάρβουνα, προσδοκώντας τη μεγάλη επιστροφή στην δισκογραφία αλλά και στις συναυλίες!

Σύμφωνα με όσα γνωρίζαμε μέχρι πριν λίγες ώρες, οι Old Man’s Child αναμένονταν να παίξουν σε κάποια λίγα επιλεγμένα φεστιβάλ το καλοκαίρι του 2025, μέχρι… Μέχρι που το Golden R. Festival αργά το απόγευμα της Πέμπτης πέταξε την πολυπόθητη για τους Έλληνες οπαδούς “βόμβα” του ερχομού τους στο GRF2025.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι οι Old Man’s Child αποτελούν συναυλιακό απωθημένο δεκαετιών για τους Έλληνες metalheads, αφού δεν έχουν παίξει ποτέ ζωντανά μπροστά στο ελληνικό κοινό. Ένα συναυλιακό απωθημένο που θα εκπληρωθεί δίπλα στο κύμα, στην παραλία της Ν. Αγχιάλου, στο GRF2025 σε ένα exclusive show για την Ελλάδα!

Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.goldenrfestival.com

Αναβολή Συναυλιών Nightrage

0
Nightrage

Nightrage

Ανακοίνωση αναβολής συναυλιών Nightrage σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δυστυχώς λόγω ενός σοβαρού θέματος υγείας που προέκυψε στον Μάριο Ηλιόπουλο αναγκαζόμαστε να μεταφέρουμε την προγραμματισμένη εμφάνιση των Nightrage στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα για την Παρασκευή 25 στο Eightball και το Σάββατο 26 Απριλίου στο Gagarin αντίστοιχα. Ευχόμαστε στον Μάριο από καρδιάς ταχεία ανάρρωση και σύντομα ξανά να μοιράζει πόνο στις σκηνές παγκοσμίως.

Στις νέες ημερομηνίες οι συναυλίες θα πραγματοποιηθούν με το ίδιο line-up, ενώ ισχύουν κανονικά και όσα εισιτήρια έχουν ήδη αγοραστεί.

Όσοι επιθυμούν να τα επιστρέψουν μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία με το chat του more.com

20 χρόνια Remember Lizzy – Special guest Darren Wharton of Thin Lizzy

0
Remember

Remember

Δελτίο Τύπου

Οι Remember Lizzy η ελληνική Thin Lizzy tribute band, κλείνει 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική σκηνή και το γιορτάζει με ένα ιδιαίτερο επετειακό live στο ιστορικό Κύτταρο, το Σάββατο 5 Απριλίου.

Μεγάλος καλεσμένος των Remember Lizzy ο θρυλικός Darren Wharton των Thin Lizzy και των Dare .

O σπουδαίος Βρετανός μουσικός έχει γράψει τραγούδια που σφράγισαν το πέρασμα των Thin Lizzy την δεκαετία του 80 όπως το Angel of Death, This Is the One και το ελεγειακό The Sun Goes Down καθορίζοντας με τα πλήκτρα του τον ήχο του Thunder and Lightning album. Βασικός συνεργάτης του Philip Lynott έπαιξε και στους solo δίσκους του μεγάλου Ιρλανδού ενώ διαγράφει εξαιρετική καριέρα με τους περίφημους Dare ξεχωρίζοντας για την ποιότητα των συνθέσεων του στον χώρο του Melodic Rock με τραγούδια-επιτυχίες στο Mtv και με παρουσία στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου όπως το Sweden Rock Festival.

Μαζί με τους Remember Lizzy θα τραγουδήσει μερικά από τα πιο κλασικά τραγούδια των Thin Lizzy χαρίζοντας στο ελληνικό κοινό την συγκινησιακή αύρα των Ιρλανδικών αυτών ύμνων του classic rock.

Από το stage του Κυττάρου θα περάσουν και παλιά μέλη των Remember Lizzy αγαπημένοι φίλοι και συνεργάτες πλέον του γκρουπ.

Special Guests οι Destiny Calls , melodic hard rock super group οι οποίοι αποτελούνται από μουσικούς με μεγάλη παρουσία στην ελληνική σκηνή , έχοντας στη φαρέτρα τους νέο άλμπουμ έτοιμο για κυκλοφορία.

Remember Lizzy
Γιάννης Καλύβας – φωνή
Πάνος Παπαπέτρος – κιθάρα/φωνή
Γιάννης Σίννης – κιθάρα
Γιάννης Luna Τσιμάς  – μπάσο
Μάνος Γαβαλάς – πλήκτρα
Άκης Γαβαλάς – ντράμς

Very Special Guest
Darren Wharton of Thin Lizzy, Dare

Special Guests

Destiny Calls
Αγγελική Ροσσολάτου – φωνή
Σπύρος Φουσέκης – κιθάρα
Γιώργος Γεωργίου – πλήκτρα
Λουκάς Αδαμόπουλος – μπάσο
Πέτρος Παπαπέτρος – ντραμς

Εισιτήρια 15€

Προπωλήση 13€

More.com

Πόρτες 21:00

Κύτταρο live stage

Ηπείρου 48 & Αχαρνών

2108224134

  • https://noc.ezhellas.com:44450/live
  • Rock Hard Radio
  • rock hard greece