A Day To Remember… 14/06 [King Diamond, Rory Gallagher, Chris DeGarmo]

0
54

 

 

 

 

ΟΝΟΜΑ: Kim Bendix Petersen [King Diamond] INSTRUMENT: Φωνητικά
ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 14 Ιουνίου 1956 [61] ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Κοπεγχάγη, Δανία
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Είναι παντρεμένος εδώ και αρκετά χρόνια με την 29χρονη Ουγγαρέζα, Livia Zita, την οποία αποκαλεί αδερφή ψυχή του. Οι δυο τους διατηρούν ταυτόχρονα και επαγγελματική συνεργασία, αφού η Zita, κάνει δεύτερα φωνητικά για τον σύζυγό της, τόσο στο στούντιο, όσο και επί σκηνής.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ: KING DIAMOND, MERCYFUL FATE, BLACK ROSE
HIGHLIGHTS: Αποτελεί μία χαρακτηριστική φιγούρα του heavy metal μύθου, διαθέτοντας μια θρυλική φωνή που έχει ξεχωρίσει πάνω από τρεις δεκαετίες για το ασύλληπτο εύρος και τα μοναδικά φαλτσέτα της, αλλά και ένα φοβερό σκηνικό παρουσιαστικό, θεατρικό, βγαλμένο από ταινία τρόμου. Επιπλέον, ο Diamond, έχει επηρεάσει κατά κόρον τα ακραία είδη στο metal και πιστώνεται τις ανατριχιαστικές και ελκυστικές ιστορίες, στα concept άλμπουμ του.

ΕΧΕΙ ΠΕΙ:
– «Μόνο καλά λόγια έχω να πω για το πώς με μεγάλωσαν οι γονείς μου. Αυστηροί αλλά έδιναν και πολλές ελευθερίες επίσης».

– «Από τα μεγαλύτερα όνειρά μου είναι να δω κάποια ταινία στη μεγάλη οθόνη, βασισμένη σε κάποια απ’ τις ιστορίες μου!»

– «Όταν ξεκινάγαμε την καριέρα μας, όλοι διαλέξαμε ονόματα που έπρεπε ν’ ακούγονται διεθνή. Δεν έχω ιδέα γιατί διάλεξα το “King Diamond”, ήταν όμως αυτό που καθόρισε την καριέρα μου. Όλοι με γνωρίζουν έτσι και έτσι με αποκαλούν. Αν κάποιος φωνάξει “Kim! Kim!”, δε νομίζω καν να γυρίσω

– Όπως είναι γνωστό, ο μουσικός, είναι μέλος της εκκλησίας του Σατανά γεγονός για το οποίο έχει εξηγήσει πως: «Ζούσα σ’ ένα διαμέρισμα στην Κοπεγχάγη που ήταν πραγματικά στοιχειωμένο και είχα πολλές εμπειρίες εκεί που ενέπνευσαν πολλούς μου στίχους. Μην μπορώντας να εξηγήσω όσα συνέβαιναν, πήγα για πρώτη φορά στη ζωή μου σε μια βιβλιοθήκη και βρήκα πράγματα για τον αποκρυφισμό, αλλά όλα ήταν γραμμένα από χριστιανική σκοπιά. Και μετά ανακάλυψα ότι όλα αυτά συμβαίνουν ακόμα και στην ίδια την εκκλησία και πως δεν υπάρχει σαφής εξήγηση, γιατί εξαρτάται από ποια οπτική γωνία τα εξετάζεις. Για μένα αυτό ακριβώς ισχύει για τη θρησκεία. Κανείς δεν μπορεί να αποδείξει πως υπάρχει ένας συγκεκριμένος Θεός, γι’ αυτό και υπάρχουν τόσες θρησκείες. Γι’ αυτό και εγώ δεν έχω καμία θρησκευτική πίστη, αν και σέβομαι όσους πιστεύουν. Τελικά, έπεσε στα χέρια μου σ’ ένα βιβλιοπωλείο, η Βίβλος του Σατανά και την αγόρασα για να δω τα πράγματα απ’ την πλευρά τους. Δεν ήταν θρησκευτικό βιβλίο, αλλά γεμάτο φιλοσοφίες. Αυτά που περιέγραφε μέσα, ήταν ακριβώς ο τρόπος που ζούσα. Τα ίδια συναισθήματα που είχα για τη ζωή, σε φιλοσοφικό επίπεδο. Αργότερα, είχα την ευκαιρία να δεχτώ μια πρόσκληση της εκκλησίας αυτής και πέρασα εκεί μια ολόκληρη νύχτα. Γνώρισα τον LaVey, τον συγγραφέα της Βίβλου του Σατανά κα ξεκινήσαμε μια φοβερή φιλία. Ήταν μοναδική εμπειρία και έχω και ένα γράμμα δικό του, που το κουβαλάω στις περιοδείες

 

ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ: «Ο King Diamond, είναι απ’ τους καλύτερους ανθρώπους που υπάρχουν στον πλανήτη. Είναι απίστευτος. Οι MERCYFUL FATE δε, είναι μία από τις αγαπημένες μου μπάντες και έχουν επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό τη μουσική των METALLICA.» έχει δηλώσει στο παρελθόν ο Lars Ulrich.

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: 25 χρόνια πριν, ο Δανός επισκέφθηκε για πρώτη φορά τη χώρα μας. Από τότε μέχρι το 2006 ήρθε ακόμη τρεις φορές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα.

 

Η πρώτη μεγάλη αγάπη του King Diamond, στη διάρκεια των όμορφων παιδικών του χρόνων (όπως τα έχει χαρακτηρίσει), δεν ήταν η μουσική αλλά το ποδόσφαιρο. Ξεκίνησε από τα οχτώ του χρόνια, έχοντας μάλιστα συμπαίκτες του, τους Soeren Lerby και Frank Andersen (που έγιναν διεθνείς και με σπουδαία διεθνή καριέρα αργότερα), τα παράτησε όμως στα είκοσι του, αφού δεν έβρισκε το χρόνο για τις απαιτούμενες προπονήσεις. Στο μυαλό του εκτός της μπάλας, υπήρχε κι ένα ακόμη πράγμα· η μουσική
Είχε ξεκινήσει να παίζει κιθάρα για την πλάκα του και το 1974 σχημάτισε την πρώτη του μπάντα μ’ έναν συμμαθητή του, έχοντας αρμοδιότητες κιθαρίστα και για λόγους που ούτε ο ίδιος γνωρίζει, επέλεξε για ψευδώνυμο του, το “King Diamond”. Ρόλο ερμηνευτή, ανέλαβε το 1979, όταν εντάχθηκε στους BLACK ROSE, που σύντομα όμως διαλύθηκαν. Η συνέχεια τον βρήκε στους BRATS, που είχαν ένα κακό κι ένα καλό. Το κακό ήταν πως επρόκειτο για punk – metal σχήμα που αν και με όρο που έθεσε ο ίδιος έπαιζαν μόνο heavy metal, δεν είχε προοπτικές εξέλιξης. Το καλό ήταν πως εκεί γνωρίστηκε με τον Hank Sherman, με τον οποίο όταν αποχώρησαν σχημάτισαν τους MERCYFUL FATE. Παρά το πολλά υποσχόμενο μέλλον της μπάντας, μετά την κυκλοφορία και της δεύτερης επιτυχημένης δουλειάς τους, “Don’t Break the Oath”, ο Diamond, αποφάσισε να εγκαταλείψει την μπάντα, λόγω δημιουργικών διαφορών με τους υπόλοιπους, οπότε ήρθε και η διάλυσή τους. Χωρίς να το βάζει κάτω, ξεκίνησε με τους Hansen και Denner, ένα σόλο project, η προσέγγιση του οποίου μουσικά και οπτικά, ήταν σχεδόν πανομοιότυπη με των FATE. Με σταθερό του συνεργάτη τον κιθαρίστα, Andy LaRocque, σημείωσε τεράστια επιτυχία ως King Diamond, με δέκα δουλειές του να βλέπουν το φως ως το 2007, όλες εξ’ αυτών, πλην δύο, concept άλμπουμ, την υπόθεση των οποίων πιστώνεται ο ίδιος. Το ξεκίνημα της δεκαετίας του ’90, παράλληλα, βρήκε τους MERCYFUL FATE, να μνημονεύονται διαρκώς ως πρωταρχική επιρροή για κάθε νεοσχηματισμένο thrash ή death metal συγκρότημα της εποχής, γεγονός που οδήγησε στον εκ νέου σχηματισμό του αρχικού γκρουπ και κατά συνέπεια στην κυκλοφορία πέντε ακόμα δίσκων μέχρι το 1999. Η νέα χιλιετία βρήκε τον καλλιτέχνη να ηχογραφεί σόλο υλικό και να κάνει εμφανίσεις. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει και διάφορες guest εμφανίσεις για λογαριασμό ονομάτων όπως οι VOLBEAT, CRADLE OF FILTH, PROBOT , USURPER και ABSU.

Did you know that:

– Κάνει πάντοτε μόνος του το make up του για τις ανάγκες των συναυλιών του.

– Όταν ακούει μουσική, προτιμά συνήθως τη μεγάλη συλλογή δίσκων που διαθέτει, κυρίως των 70’s. Αν θέλει να χαλαρώσει βλέπει ταινίες τρόμου ή κωμωδίες και καμιά φορά παίζει βιντεοπαιχνίδια, συνήθως αυτά με αγώνες αυτοκινήτων.

– Παρακολούθησε την πρώτη του συναυλία, μία των GRAND FUNK RAILROAD, περίπου το 1970 και από τότε δεν έχανε καμία, ξοδεύοντας παράλληλα όλα του τα χρήματα σε δίσκους.

– Πριν ιδρύσει τους MERCYFUL FATE, είχε μια περάσει μια περίοδο που εργαζόταν σ’ ένα εργαστήριο και χρειαζόταν να σκοτώνει καθημερινά ποντίκια, δουλειά που έβρισκε αποκρουστική. Όταν την παράτησε έμεινε για ένα χρόνο άνεργος, ζώντας μόνο απ’ το επίδομα ανεργίας.

– Στη δεκαετία του ’90, το όνομα του, ενεπλάκη σε διαμάχη, όταν ο δημοσιογράφος Geraldo Rivera, τον κατηγόρησε για σατανιστικά στοιχεία στη μουσική του και κρυμμένα μηνύματα, ενώ λίγο αργότερα, ο Gene Simmons των Kiss, έκανε μήνυση εναντίον του, ισχυριζόμενος ότι ο σχεδιασμός του make up του προσώπου του Diamond ήταν σχεδόν ο ίδιος με τον δικό του. «Ακόμα και ένα παιδί, θα μπορούσε να πει ότι το βάψιμο μου δεν ήταν ίδιο με του Gene», απαντούσε ο Diamond, που τελικά πάντως αναγκάστηκε να τροποποιήσει το μακιγιάζ του.

– Μπορεί ο Diamond να έχει επηρεάσει πολλούς μελλοντικούς τραγουδιστές που θέλησαν να υιοθετήσουν στοιχεία της θεατρικότητας και γενικά του τρόπου ερμηνειών του και ο ίδιος όμως έχει πολλές επιρροές όπως λέει. Ο αγαπημένος του τραγουδιστής μέχρι σήμερα, ακόμα κι αν δεν βρίσκεται εν ζωή, είναι ο David Byron, των URIAH HEEP. Κατά τα άλλα, δηλώνει πως έχει επιρροές απ’ τον Ian Gillan, τον Robert Plant, όπως και απ’ τον Ozzy Osbourne, ενώ ο Alice Cooper, ήταν σοβαρή επιρροή του τόσο φωνητικά όσο και ασφαλώς λόγω της θεατρικότητας του επί σκηνής.

– Από τη στιγμή που οι METALLICA έπαιξαν το medley των MERCYFUL FATE στο “Garage Inc” κι έβαλαν κομμάτια τους στο video game “Guitar Hero Metallica”, ο King Diamond ευθαρσώς είχε δηλώσει ότι τα χρήματα που έβγαλε από τα δικαιώματα του ενός και μόνο τραγουδιού που διασκεύασαν οι METALLICA, ήταν κατά πολύ περισσότερα από τα χρήματα που έβγαλε από τις πωλήσεις ολόκληρης της δισκογραφίας των MERCYFUL FATE και των KING DIAMOND. Μπορεί να μην συνδέονται άμεσα, αλλά η πολύ καλή σχέση του King Diamond με τον Lars Ulrich (με τον οποίο έχουν και κοινή καταγωγή), οδήγησε τον King Diamond να χωρίσει τους δρόμους του με τον επί χρόνια manager του Ole Bang και να δουλεύει με το management των METALLICA.

 

 

 

 

ΟΝΟΜΑ: William Rory Gallagher
INSTRUMENT: Κιθάρα, Φωνητικά
ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 2 Μαρτίου 1948
ΗΜ/ΝΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ: 14 Ιουνίου 1995
ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Cork, Ιρλανδία
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ: TASTE
HIGHLIGHTS: Υπήρξε ηγέτης του ιρλανδικού ροκ κινήματος, επηρεάζοντας αμέτρητους άλλους μουσικούς με τον μοναδικό τρόπο παιξίματος της κιθάρας του και. Ένας μπλουζίστας απ’ τους λίγους!
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Για μία και μοναδική φορά στη ιστορική εκείνη συναυλία το Σεπτέμβριο του 1981, που στιγματίστηκε από σοβαρά επεισόδια, τον είδαμε για πρώτη φορά και όπως ήταν φυσικό δεν υπήρξε ποτέ επόμενη…

 

Και ποιος δεν έχει υποκλιθεί στο ταλέντο αυτού του απίστευτου μουσικού, του γιγαντιαίου blues / rock κιθαρίστα, που με τα ασύλληπτα σόλο του, στιγμάτισε το ιδίωμα, που με τις απίστευτες συνθέσεις του και το στυλ παιξίματός του, κέρδισε το θαυμασμό και την αγάπη, τόσο του κόσμου όσο και των συναδέλφων του, ενώ αποτέλεσε μεγάλη επιρροή και για μεταγενέστερες γενιές μουσικών; Ο Rory Gallagher, μεγάλωσε ακούγοντας folk, blues και αργότερα ροκ, ήδη πάνω στα οποία ουσιαστικά πάτησε τόσο για τη δημιουργία του κιθαριστικού του στυλ όσο και για τις συνθετικές του δημιουργίες. Η κιθάρα ήταν το πρώτο μουσικό όργανο που του τράβηξε έντονα το ενδιαφέρον, δεν έμεινε όμως μόνο σ’ αυτήν. Έμαθε να παίζει επίσης φυσαρμόνικα και έγινε εξπέρ στο σαξόφωνο, το μπάσο και το μαντολίνο. Το ταλέντο έρεε άφθονο μέσα του και δεν είναι τυχαίο που πριν καν συμπληρώσει τα 20 χρόνια του, είχε καταφέρει ν’ αποκτήσει παγκοσμίου εύρους φήμη, μέσω των TASTE που ο ίδιος ίδρυσε το 1966 και με τους οποίους έπαιζαν στο φημισμένο στο London Marquee Club όπου είχαν αποκτήσει πολλούς θερμούς οπαδούς. Μαζί τους άλλωστε κυκλοφόρησε και το live ντεμπούτο του το 1969 και ένα χρόνο μετά το “On the boards”, τα οποία είχαν αμφότερα απήχηση στον κόσμο. Λόγω διαφόρων προβλημάτων όμως, κυρίως οικονομικών, οι TASTE διαλύθηκαν και ο Gallagher προτίμησε ν’ ακολουθήσει σόλο καριέρα.
Η επιτυχία ήρθε απ’ το πρώτο του κιόλας δισκογραφικό βήμα, μαζί και οι περιοδείες σε Ευρώπη και Αμερική, τις οποίες συνέχισε με αμείωτο ρυθμό ως το τέλος της σχετικά σύντομης ζωής του. Σε όλη του την καριέρα κατάφερε πέρα από σημαντικές πωλήσεις και δόξα, να πραγματοποιήσει και σημαντικές συνεργασίες, μερικές εξ’ αυτών με αρκετούς απ’ τους παιδικούς του ήρωες, μουσικούς που θαύμαζε ανέκαθεν, όπως ο Muddy Waters, ο Jerry Lee Lewis, ο Albert King και ο Chris Barber. Παράλληλα, στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων, θα γράψει ιστορία και θ’ αφήσει τεράστια κληρονομιά μέσα από τεράστιους δίσκους του βεληνεκούς των “Calling Card”, “Photo Finish” και “Top Priority”. Κι ενώ η επιτυχία ερχόταν άφθονη και οι περιοδείες συνεχίζονταν το ίδιο ικανοποιητικά, εκείνος είχε επιλέξει για παρέα του σ’ αυτές το αλκοόλ. Όπως ήταν αναμενόμενο να σημάδια στην υγεία του άρχισαν να φαίνονται, εκεί γύρω στις αρχές του 1993. Η απόδοσή του επί σκηνής, σημείωνε όλο και μεγαλύτερη πτώση. Κατέληξε να υποβληθεί σε μεταμόσχευση ήπατος λόγω των χρόνιων προβλημάτων που του είχε προκαλέσει το ποτό και τελικά, ένα πνευμονικό οίδημα του έριξε τη χαριστική βολή, βάζοντας τέλος στη ζωή του, σαν σήμερα, στις 14 Ιουνίου του 1995,σε ηλικία 47 ετών. Άφησε πίσω του, σπουδαία μουσική κληρονομιά, χιλιάδες πιστούς οπαδούς και μια επιρροή ανεξάντλητη για τόσους άλλους μουσικούς!

Sex, Drugs & Rock ‘n’ Roll: Μπορεί να μην έκανε άλλες καταχρήσεις, το πάθος του για το αλκοόλ όμως ήταν αρκετό για να του στοιχίσει τη ζωή του.

 

 

 

ΟΝΟΜΑ: Christopher Lee DeGarmo [Chris DeGarmo] INSTRUMENT: Κιθάρα
ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 14 Ιουνίου 1963 [54] ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Washington, Η.Π.Α.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Έχει δυο παιδιά, έναν γιο και μία κόρη, αρκετά μεγάλα σε ηλικία που επίσης τρέφουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη μουσική.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ: QUEENSRYCHE, SPYS4DARWIN
HIGHLIGHTS: Τόσο με την κιθάρα του, όσο και με τη συμβολή του σε συνθετικό επίπεδο αλλά και τα μοναδικά δεύτερα φωνητικά του, αποτέλεσε βασικό γρανάζι της μηχανής των QUEENSRYCHE και βοήθησε στο να αναδειχθούν με τα χρόνια σε ένα θρυλικό progressive metal σχήμα.

ΕΧΕΙ ΠΕΙ: Το 2011, σε κάποια συνέντευξή του, όταν ρωτήθηκε αν θα ξαναγύρναγε στους RYCHE, δήλωσε: «Ποτέ μη λες ποτέ! Δεν ξέρω κατά πόσο είναι πιθανό. Έχω ακόμα πολύ καλές σχέσεις με όλους. Δεν έφυγα με κακό τρόπο. Είμαστε ακόμα σε επαφή και επικοινωνούμε συχνά. Ίσως αν μπορούσαμε να βρούμε μαζί πώς να δημιουργήσουμε έναν πραγματικά καταπληκτικά δίσκο. Δεν θα το έκανα απλά για να το κάνω. Έχουμε βρεθεί με τα παιδιά μερικές φορές και έτσι γνωρίζω ότι έχουμε χημεία. Αυτό δεν είναι το πρόβλημα. Όλοι ξέρουμε ότι μπορούμε να δουλέψουμε καλά μαζί

ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ: «Ο Chris ήταν ένα πολύ μεγάλο μέρος των QUEENSRYCHE. Συνεργαστήκαμε για κάποια κομμάτια μέχρι και το άλμπουμ “Tribe”, αλλά δεν είχε και τόσο ενθουσιασμό ώστε να θέλει να περιοδεύσει μαζί μας ή να ξαναγράψει κομμάτια. Νομίζω ότι θα ήταν ανεδαφικό να προσπαθήσουμε να κάνουμε μια σχέση να «ξανανιώσει», από τη στιγμή που δεν υπήρχαν οι προϋποθέσεις γι’ αυτό.»

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Παρά τις φήμες που υπήρχαν ότι στην πρώτη εμφάνιση των QUEENSRYCHE μπορεί και να εμφανιζόταν επειδή είχε γράψει κάποια τραγούδια στο “Tribe”, δυστυχώς δεν τον έχουμε δει ποτέ live στη χώρα μας…

 

Η μουσική ήταν προφανώς η καλύτερη διέξοδος, για ένα παιδί όπως ο Chris, που μεγάλωσε σε μια οικογένεια η οποία πάλευε να τα βγάλει πέρα, αφού ο πατέρας τους, τους είχε εγκαταλείψει. Απ’ την εποχή που πήγαινε στο γυμνάσιο, έπαιζε σε διάφορες σχολικές μπάντες και μάλιστα σε μια απ’ αυτές, τους JOKER, είχε γνωρίσει και τον Michael Wilton. Τα πράγματα μπήκαν σε ένα πιο σοβαρό πλαίσιο, από το 1982, όταν εκείνος ήταν 19 ετών. Τότε ήταν που ιδρύθηκαν οι QUEENSRYCHE, με τον κιθαρίστα να επωμίζεται μεγάλος βάρος των συνθετικών καθηκόντων της μπάντας, έναν ρόλο στον οποίο κατάφερε να ανταπεξέλθει παραπάνω από ικανοποιητικά, βάζοντας το χεράκι του για τη δημιουργία δίσκων που έγραψαν ιστορία. Μετά από οκτώ άλμπουμ και μια πορεία που είχε αρχίσει να παίρνει φθίνουσα τροχιά, ο κιθαρίστας, στα τέλη του 1997, αφότου ολοκλήρωσε μια περιοδεία, αποφάσισε να εγκαταλείψει το σχήμα για αδιευκρίνιστους λόγους, αποχώρηση που γνωστοποιήθηκε στις αρχές του 1998. Μέλη του συγκροτήματος, ανέφεραν αργότερα ως αιτίες της αποχώρησής του, επαγγελματική εξουθένωση εκ μέρους του κιθαρίστα καθώς και την επιθυμία του να ασχοληθεί με άλλα πράγματα εκτός μπάντας. Γενικώς πάντως ένα πέπλο μυστηρίου έμεινε να σκεπάζει την υπόθεση, με τα σενάρια να δίνουν και να παίρνουν. Όπως και να’ χει η αντικατάσταση του αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση, αφού από τη θέση του έχουν περάσει μέχρι σήμερα τρία άτομα. Ο ίδιος συνέχισε συμμετέχοντας σ’ ένα βραχύβιο supergroup, τους SPYS4DARWIN με τους Mike Inez, Sean Kinney και Vinnie Dombrowski, που πρόλαβαν να κυκλοφορήσουν μονάχα ένα EP. Το 2003, συνεργάστηκε και πάλι με τους QUEENSRYCHE, γράφοντας υλικό και ηχογραφώντας για το άλμπουμ “Tribe”, αν και το όνομά του δεν υπάρχει στα credit. Γενικά, δεν δραστηριοποιήθηκε έντονα στη μουσική στα χρόνια που ακολούθησαν και τελικά, αφοσιώθηκε στην σταδιοδρομία του ως επαγγελματίας πιλότος, κάτι που αποδεικνύει εν τέλει πως η αποχώρησή του απ’ το συγκρότημα που τον καθιέρωσε δεν ωφέλησε καμία απ’ τις δυο πλευρές.

Did you know that:

– Μετά την αποχώρησή του απ’ τους QUEENSRYCHE, ο κιθαρίστας αφαίρεσε χειρουργικά ένα tattoo που είχε με το περίφημο triryche και το αντικατέστησε με ένα άλλο.

– Είναι ο αποκλειστικός συνθέτης του “Silent Lucidity”, κομμάτι που του χάρισε τόσο μια θέση στην πρώτη δεκάδα του Billboard Hot 100 chart, όσο και δύο υποψηφιότητες για τα Grammy του 1992.

– Στον ελεύθερο χρόνο του ακούει πολύ μουσική και πλέον μια μεγαλύτερη γκάμα σε σχέση με παλιά.

 

 
Χαρά Νέτη & Παναγιώτης “The Unknown Force” Γιώτας

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here