DISTURBED: Εμπορική επιτυχία για το “Down with the sickness” ελέω κορονοϊού

0
80

Σύμφωνα με τον Billboard, το “Down with the sickness” των DISTURBED και το “Quarantined” των AT THE DRIVE-IN είναι ανάμεσα στα τραγούδια που είδαν αύξηση των ψηφιακών πωλήσεων και των stream λόγω του γεγονότος ότι οι στίχοι συνδέονται με την πανδημία του κορονοϊού που σαρώνει όλο τον κόσμο. 
Το “Down with the sickness” σημείωσε αύξηση 31% στις ψηφιακές πωλήσεις σύμφωνα με τη Nielsen Music/MRC Data. Το κομμάτι είχε επίσης μια αύξηση των 3% σε stream φτάνοντας τα 2,6 εκατομμύρια στην Αμερική μόνο. Από την άλλη το “Quarantined” ξεπέρασε τα 7.000 stream σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 70%.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here