Διαβάστε την ανακοίνωση που έκανε η X LA LA LA Presents, διοργανώτρια εταιρία του Rockwave Festival σχετικά με το φεστιβάλ και την επιστροφή χρημάτων για τις συναυλίες που δεν έγιναν…
Αγαπητοί φίλοι και φίλες του Rockwave Festival
Σας ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη και την κατανόηση που επιδείξατε κατά τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε.
Καθώς πιστεύουμε ότι στη μαγεία της ζωντανής μουσικής και στη φεστιβαλική εμπειρία δεν χωρούν περιορισμοί, αποφασίσαμε να ανανεώσουμε εκ νέου το πολυαναμενόμενο ραντεβού μας για την Πέμπτη 21, Παρασκευή 22 και Σάββατο 23 Ιουλίου 2022.
Δουλεύουμε ήδη στη διαμόρφωση του line up του festival, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει, εκτός από καλλιτέχνες που έχουν ήδη ανακοινωθεί, πολλές ευχάριστες εκπλήξεις! Στο προσεχές διάστημα θα είμαστε σε θέση να σας ανακοινώσουμε περισσότερες πληροφορίες και ανυπομονούμε για αυτό!
Παράλληλα όμως κατανοούμε πλήρως τις ανάγκες του κοινού μας που τόσα χρόνια μας υποστήριξε και στο οποίο στηρίζεται ο χώρος μας και για το λόγο αυτό δίνουμε την δυνατότητα εξαργύρωσης στους κατόχους των εισιτηρίων / voucher του Rockwave Festival. Με αυτή την πολιτική το Rockwave Festival και η X LA LA LA Presents διαφοροποιούν τη στάση τους από αυτήν που ακολουθεί ο υπόλοιπος κλάδος μέσω της έκδοσης voucher.
Οι πελάτες που επιθυμούν να εξαργυρώσουν τα εισιτήρια / voucher θα πρέπει να στείλουν σχετικό αίτημα από την Τρίτη 1 Ιουνίου 2021 έως και την Τρίτη 15 Ιουνίου 2021. Αιτήσεις εξαργυρώσεων πέραν του διαστήματος αυτού δεν θα γίνουν αποδεκτές.
Η διαδικασία της επιστροφής του αντιτίμου θα πραγματοποιηθεί ανάλογα με τον τρόπο αγοράς εισιτηρίων, ως κάτωθι:
1. Οι πελάτες που προμηθεύτηκαν τα εισιτήρια τους μέσω Viva θα πρέπει να μπουν στη σελίδα της παραγγελίας τους είτε μέσω της σελίδας https://travel.viva.gr/order-management/view-details είτε μέσω του σχετικού link που έλαβαν στο e-mail τους κατά την αγορά του εισιτηρίου. Στη συνέχεια, οι πελάτες θα πρέπει να δηλώσουν ότι επιθυμούν την εξαργύρωση των εισιτηρίων τους. Η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στη κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά των εισιτηρίων.
2. Οι πελάτες που αγόρασαν τα εισιτήρια τους με μετρητά από φυσικό σημείο εξυπηρέτησης του δικτύου Viva, θα πρέπει να αποστείλουν email στο tickets@xlalala.gr με τα στοιχεία του τραπεζικού τους λογαριασμού, ώστε να γίνει κατάθεση του αντίστοιχου ποσού.
Τα στοιχεία που θα πρέπει να αποσταλθούν είναι:
Κωδικός παραγγελίας
ΙΒΑΝ
Τράπεζα
Δικαιούχος
3. Οι πελάτες που έχουν μετατρέψει τα εισιτήρια τους σε voucher μπορούν να αιτηθούν την εξαργύρωσή τους αποστέλλοντας τα στοιχεία της παραγγελίας (voucher) τους μέσω e-mail στο tickets@xlalala.gr .
4. Οι πελάτες που προμηθεύτηκαν ηλεκτρονικά τα εισιτήρια τους μέσω του Hunter Agency (hunteragency.gr) μπορούν να αιτηθούν την εξαργύρωσή τους αποστέλλοντας τα στοιχεία της παραγγελίας τους μέσω e-mail στο tickets@xlalala.gr . Η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στη κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά των εισιτηρίων.
5. Για τους κατόχους εισιτηρίων που προμηθεύτηκαν τα εισιτήρια τους από το φυσικό κατάστημα πώλησης Hunter Agency, Πανεπιστημίου 42, θα υπάρξει νέα ανακοίνωση σχετικά με την προθεσμία επιστροφής εισιτηρίων καθώς, με κυβερνητική απόφαση, το φυσικό κατάστημα πώλησης παραμένει κλειστό προς το παρόν.
6. Για τους κατόχους εισιτηρίων που προμηθεύτηκαν τα εισιτήρια τους από τα καταστήματα Musicland & Stereodisc στη Θεσσαλονίκη, θα υπάρξει νεώτερη ανακοίνωση σχετικά με την προθεσμία επιστροφής εισιτηρίων.
Σημαντική Σημείωση: Η χρέωση υπηρεσίας / box office fee (10% επί της ονομαστικής τιμής εισιτηρίου) δεν επιστρέφεται, καθώς η υπηρεσία έχει ήδη παρασχεθεί κατά την αγορά.