Από τα συγκροτήματα που δεν μνημονεύονται στις μέρες μας είναι οι SACRILEGE από το τιμημένο Birmingham και η Relapse προσπαθεί να το αλλάξει αυτό επανακυκλοφορώντας το ντεμπούτο τους “Behind the realms of madness”. Οι SACRILEGE με την πρώτη ακρόαση σου δίνουν την εντύπωση τεσσάρων παιδιών που προέρχονται από το UK82 κίνημα και street punk συγκροτημάτων όπως οι THE EXPLOITED, G.B.H. και DISCHARGE εκτός άλλων, που γούσταραν το νέο τότε thrash metal και το πιο metal-friendly crust των AMEBIX και αυτή η εντύπωση δεν φαίνεται να αλλάζει τριάντα χρόνια μετά. Σε όλα αυτά προσθέστε και την παρουσία της τραγουδίστριας Lynda “Tam” Simpson, μιας γλυκύτατης κοπέλας από αυτές που οι μανάδες μας θα της έλεγαν «τόσο ωραίο κοριτσάκι, χαρά θεού, τι τα φοράς αυτά τα σκισμένα παντελόνια κι έχεις τα μαλλιά σου σαν σκαντζόχοιρος» η οποία ακούγεται μονίμως τσαντισμένη και θα καταλάβετε γιατί έκαναν σχετική αίσθηση όταν πρωτοέσκασαν.
Το “The realms of madness” κυκλοφόρησε το 1985 από την Children Of The Revolution, με το “Power from hell” των ONSLAUGHT να κυκλοφορεί από την ίδια εταιρεία λίγους μήνες νωρίτερα και το crust/metal υβρίδιο που συναντάμε σε αυτό ακούγεται ως προπομπός ακρότητας που μετά από λίγα χρόνια θα συναντούσαμε σε πιο ανεπτυγμένη μορφή στις πρώιμες και όχι μόνο δουλειές συγκροτημάτων όπως οι NAPALM DEATH και BOLT THROWER αλλά και σε σχεδόν ομόηχες μπάντες όπως οι NUCLEAR ASSAULT φτάνοντας μέχρι και στους πιο πρόσφατους TOXIC HOLOCAUST.
H εν λόγω επανακυκλοφορία περιέχει το άλμπουμ σε remastered μορφή από τον Brad Boatright (SLEEP, HOODED MENACE, OBITUARY) με επτά ακυκλοφόρητα bonus τραγούδια και πιο αναλυτικά τα “Flight of the Nazgul”, “Sight of the wise” και “The captive” προέρχονται από demo του 1986, τα “Feed” και “Dig your own grave” πρόκειται για φετινές ηχογραφήσεις με το τελευταίο να προέρχεται από το πρώτο τους demo (1984) και κλείνει με τα “The closing irony” και “Bloodrun” σε live εκτέλεση από συναυλία τους στο Leeds το 1986. Όσοι αρέσκεστε στον πρώιμο ακραίο ήχο τσεκάρετέ τους οπωσδήποτε.
7 / 10
Κώστας Αλατάς