TOWER – “Shock to the System” (Cruz Del Sur Music)

0
283












Μόλις έξι χρόνια ζωής συμπληρώνουν φέτος οι Νεοϋορκέζοι TOWER κι όμως έφτασαν αισίως στις τρεις κυκλοφορίες, μετά το “Tower” (2016) και το EP “Tomorrow and yesterday” (2019). Μπράβο για την τακτική τους, μπράβο για το πρόγραμμά τους, μπράβο για τη ζέση με την οποία δουλεύουν. Για όσους παρακολουθούν το group, δεν χρειάζεται πρόλογος. Για τους υπολοίπους, να ενημερώσω πως οι TOWER ανήκουν στην τελευταία «φουρνιά» συγκροτημάτων του N.W.O.T.H.M – το οποίο έχει πια μεγαλώσει και κάθε άλλο παρά “new” είναι, αλλά τέλος πάντων – οπότε να περιμένουν ανάλογα πράγματα. Πάμε τώρα στο διά ταύτα, το οποίο δεν είναι άλλο από το “Shock to the System” και τα δέκα, ολοκαίνουργια τραγούδια του.

Οι πληροφορίες μας λένε πως η μπάντα είχε έτοιμο σχεδόν το μισό, όταν ξέσπασε η πανδημία τον Μάρτιο του 2020. Και αντί να σταματήσουν τα πάντα και να φορέσουν μαύρες πλερέζες, διοχέτευσαν την συσσωρευμένη τους ένταση στην ολοκλήρωσή του, με αποτέλεσμα να βγει ένα album γεμάτο πάθος, ενέργεια και τσαγανό! Οι TOWER δεν θέλουν να δηλώσουν προοδευτικοί, καινοτόμοι και γενικότερα πράγματα που δεν είναι και δεν τους ταιριάζουν. Το “Shock to the System” πατά με το ένα πόδι στο 80s heavy metal και με το άλλο στο 70s hard rock/heavy, έχει μια vintage αισθητική από την πρώτη ως την τελευταία νότα και πείθει και τον πιο απαιτητικό (count me in) με τις προθέσεις του. Και όλα όσα ο κόσμος βίωσε και βιώνει από την έναρξη της πανδημίας, του(ς) χρησιμεύουν ως στιχουργική έμπνευση. Πολιτική, προσωπικές απώλειες αγαπημένων προσώπων, τα πάνω και τα κάτω των ανθρωπίνων σχέσεων και της ζωής γενικότερα, όλα περνούν από το προσωπικό φίλτρο του group, concept που ακολουθεί και το εξώφυλλο του Morgan Jesse Lappin, όπως βλέπεις, με την κλειστοφοβική του «άποψη».

Δυνατότερο χαρτί σε όλην αυτήν την προσπάθεια, η τραγουδίστρια Sarabeth Linden, η οποία καταθέτει εκτός από τη φωνή, και την ίδια τη ψυχή της στο μικρόφωνο. Σπουδαία απόδοση! Με αυτή μπροστά, το κιθαριστικό δίδυμο των James Danzo και Zak Penley και το rhythm section των Jeff Filmer/James Jones (ο πρώτος παίζει κιθάρα στους SHADOWLAND και σε τούτο το άλμπουμ έχει ρόλο επικουρικό, o δεύτερος είναι καινούργια προσθήκη) δεν γινόταν να υστερεί και δίνει το 100%. Ξεχωρίζουν το εναρκτήριο “Blood moon” (κομματάρα) που κερδίζει το παιχνίδι από τα αποδυτήρια, το εντελώς 70s “Prince of Darkness”, το “Lay down the law” με το θεϊκό refrain και το επτάλεπτο “In dreams”, θα μπορούσαν να λείπουν το instrumental “Metatron” (με τον ίδιο τίτλο άκουσε το έπος του James Byrd) και το μέτριο “Powder Keg”, ενώ τα υπόλοιπα τραγούδια συμπληρώνουν όμορφα την τελική σύνθεση. Άλλο ένα θετικό, είναι η αναλογική και με “live feeling” παραγωγή του Sasha Stroud.

Με το “Shock to the System” οι TOWER σίγουρα δεν μπορούν να σοκάρουν το Σύστημα, ωστόσο είναι επίσης σίγουρο πως μας έδωσαν ένα πολύ καλό heavy metal album, σε μια εποχή που ήδη έχουν ξεκαθαρίσει οι πραγματικά άξιοι, από όσους απέκτησαν δημοσιότητα λόγω του ότι ανήκαν απλά και μόνο σε αυτό που ονομάζεται NWOTHM. Εμένα αυτό μου αρκεί, για να τους αντιμετωπίσω για μιαν ακόμη φορά θετικότατα. Μακάρι να μπορέσω να τους δω και ζωντανά σύντομα, είναι απ’ όσο έχω δει, ικανότατοι επί σκηνής.

7,5 / 10

Δημήτρης Τσέλλος

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here