Underground Halls Vol.131 (ASHEN HORDE, CROM, GRA/Συνέντευξη: DAIDALOS)

0
1196












«Πόσα αντίτυπα έχει πουλήσει το συγκρότημα; Από ποια εταιρεία κυκλοφορεί το album; Παίζει μέσα κανένας γνωστός;». Ερωτήματα που τουλάχιστον εδώ, δεν υφίστανται. Και δεν υφίστανται, διότι πολύ απλά, δε μας ενδιαφέρουν οι απαντήσεις τους. Η ποιότητα στη μουσική είναι αυτό που μας ενδιαφέρει. Το να ανακαλύπτει κανείς νέες αγαπημένες μπάντες εκεί που δεν το περιμένει, θα αποτελεί πάντα, εκτός από μεγάλη ικανοποίηση, την πλέον ευχάριστη πρόκληση, καθώς κι εμείς είμαστε πρωτίστως οπαδοί. Σε μια στήλη λοιπόν όπου τα «αδηφάγα» αυτιά των ολοένα και αυξανόμενων φίλων της δεν έχουν σύνορα, έτσι κι εμείς θα προσπαθούμε κάθε φορά να παρουσιάζουμε τη μεγαλύτερη δυνατή γκάμα ήχων και συγκροτημάτων. Άλλωστε, κανένα best seller δε θα υπήρχε, αν δεν υπήρχε η σκηνή του UNDERGROUND.

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ: ASHEN HORDE
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΣΚΟΥ: “Antimony”
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: Transcending Obscurity Records
ΣΥΝΘΕΣΗ:
Stevie Boiser – Φωνητικά
Igor Panasewicz – Μπάσο
Trevor Portz – Κιθάρες
Robin Stone – Τύμπανα
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
Bandcamp
Facebook
Instagram
Website
YouTube

Τι περιμένουμε, όταν έχουμε να κάνουμε με έναν συνδυασμό που αποτελείται από τον τραγουδιστή των EQUIPOISE και INFERI, δύο μέλη από τους ABHORIA στις κιθάρες και το μπάσο και τον ντράμερ των NORSE; Μάλλον κάτι σαν το Antimony, το νέο άλμπουμ των ASHEN HORDE, το οποίο από τα πρώτα δύο λεπτά του αποδεικνύει γιατί οι δημιουργοί του είναι ένα όνομα που δεν πρέπει απλώς να το σεβαστεί κανείς για το πόσο μακριά έχει φτάσει, αλλά ένα που απαιτεί να δώσεις μεγάλη προσοχή σε αυτό που ακολουθεί.

Το τέταρτο άλμπουμ των Αμερικανών progressive/black metallers, ξεχειλίζει από πανέξυπνες μελωδίες και μια προοδευτική στάση που επιτρέπει σε κάθε ένα από αυτά τα δέκα κομμάτια να διατηρεί τον αναμφισβήτητο πυρήνα του black metal με την ικανότητα να εξερευνά παρακείμενους ήχους και είναι σχεδόν αυτονόητο ότι οι ASHEN HORDE, με δεδομένο το παρελθόν τους, κάνουν αυτήν την εξερεύνηση να λειτουργεί πάρα πολύ καλά. Όλα τα κομμάτια που έχουν γράψει ποτέ οι Καλιφορνέζοι στο παρελθόν συγκεντρώνονται σε ένα χωνευτήρι που είναι πραγματικά πολύ συναρπαστικό, καθιστώντας το “Antimony” μια απόλυτη συναρπαστική βόλτα, όπως αυτή που πάντα αναζητούμε από τον underground χώρο, ανεξάρτητα από το στυλ που έχουμε να κάνουμε.

Στο δεύτερο δε μισό του άλμπουμ μπορούμε επίσης να εντοπίσουμε τη μεγάλη έμφαση που δίνει η μπάντα στη δημιουργία ενός blackened death metal ήχου, κάτι το οποίο είναι τόσο έντονο για πρώτη φορά στη δισκογραφία του, με την αποτυχία να παραμένει άγνωστη λέξη για το σχήμα. Έχουν σχεδιάσει λεπτομερώς κάθε σημείο του άλμπουμ, το οποίο παίρνει τα πάντα από τον προκάτοχό του, το “Fallen cathedrals” και παράλληλα, προσφέρει κάτι νέο, οργανικό και μάλλον αποτελεί το μεγαλύτερο επίτευγμα της μπάντας στην ως τώρα καριέρα τους. Η ακρόαση αυτού του άλμπουμ είναι μια καταπληκτική Οδύσσεια από την ενορχήστρωση και την μουσικότητα, ως τους στίχους και την απόδοση της μπάντας που είναι απλά κορυφαία.

(8,5 / 10)

Φανούρης Εξηνταβελόνης

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ: CROM
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΣΚΟΥ: “The era of darkness”
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: From the vaults
ΣΥΝΘΕΣΗ:
Walter “Crom” Grosse – Φωνητικά, χορωδία, lead & ακουστική κιθάρα, μπάσο
Steve Peyerl – Κιθάρα
Thomas Hagl – Τύμπανα
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
Facebook
Spotify
YouTube

Αρχικά, για να είμαστε εξηγημένοι και όχι παρεξηγημένοι, θέλω να πιστεύω πως δε χρειάζεται επεξήγηση για το τι σημαίνει το όνομα και ποιος ήταν ο Crom, έτσι; Περνάμε λοιπόν γρήγορα στο κυρίως θέμα μας, όπου θα βρούμε τον ιθύνοντα νου των CROM, Walter “Crom” Grosse (για μια περίοδο μπασίστα και κιθαρίστα των μελωδικών blacksters DARK FORTRESS), να επανέρχεται με το ολοκαίνουργιο album της μπάντας του, με τίτλο “The era of darkness”. Μετά από το παρθενικό ep The fallen beauty (2003) και τρεις δισκογραφικές δουλειές με την Pure Steel Records (“Vengeance” του 2008, “Of love and death” του 2011 και “When northmen die” του 2017), οι CROM έχουν πλέον νέο δισκογραφικό συμβόλαιο με την From The Vaults και τούτος ο δίσκος είναι η δεύτερη σελίδα σε αυτό το καινούργιο κεφάλαιο, μετά το EP “Into the glory land”, το 2021.

Η αλήθεια με αυτό το group είναι πως το “Vengeance” είχε κάνει πολύ μεγάλη αίσθηση όταν είχε κυκλοφορήσει και έκτοτε, τίποτα δεν το ξεπέρασε, ούτε μπόρεσε καν να το φτάσει, με την πορεία να είναι καθοδική. Ο φίλτατος Walter «βλέπει» το metal μέσα από ένα ιδιότυπο επικό καλειδοσκόπιο, όπου το heavy συνυπάρχει με το ευρωπαϊκό power (Γερμανός γαρ) και τους BATHORY. Δεν ξέρω πως σου ακούγεται εσένα αυτός ο συνδυασμός, αλλά το τελικό αποτέλεσμα δεν τον δικαιώνει στον βαθμό που ο ίδιος φανταζόταν και στόχευε. Υπάρχει μια περίεργη, πώς να το πω… αστάθεια, ναι, αυτή είναι η σωστή λέξη, στο τελικό αποτέλεσμα. Όταν η πλάστιγγα γέρνει προς το europower, χάνεται μέρος του επικού συναισθήματος και η μουσική γίνεται πιο “cheesy”, όταν υπερτερεί το επικό heavy metal, η κατάσταση βελτιώνεται και κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, πως τα δύο καλύτερα τραγούδια του δίσκου, είναι και τα πλέον επικά του. Ειδικά το “Forsaken”, που φέρνει λίγο στο νου τις μεσαιωνικές μπαλάντες του Quorthon.

Ακουστικές κιθάρες, χορωδιακά μέρη, ωραίες ιδέες στα riffs και στα leads, αλλά… υπάρχουν μερικά «αλλά» που υποβαθμίζουν το τελικό αποτέλεσμα. Αυτά είναι, εκτός από την αστάθεια στον μουσικό προσανατολισμό που προαναφέραμε, τα φωνητικά (δυστυχώς, αδύναμα για τέτοιο στυλ συνθέσεων) και ο μεγάλος αριθμός των τραγουδιών (από ένα σημείο και μετά, κουράζεται ο ακροατής καθώς δεν υπάρχει η σύνθεση που θα τον «ξυπνήσει» και θα τον επαναφέρει στην αρχική του εγρήγορση). Θαρρώ πως ο Walter προσπαθεί εδώ και χρόνια να δημιουργήσει κάτι «δικό του» και μπράβο του. Δυστυχώς όμως, οι «κόσμοι» που θέλει να ενώσει είναι διαφορετικοί μεταξύ τους, σε σημείο που θέλει περισσή «μαστοριά» για να το καταφέρει και δεν είναι και τόσο καλός «μάστορας». Η διασκευή στο “Higher ground”, δηλαδή στη συμμετοχή της Δανίας στη Eurovision του 2018 με τους RASMUNSSEN, δεν κάνει καμία αίσθηση.

(6 / 10)

Δημήτρης Τσέλλος

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ: GRA
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΣΚΟΥ: “Lycaon”
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: Avantgarde Music
ΣΥΝΘΕΣΗ:
Heljarmadr – Κιθάρες, φωνητικά
Vediger – Μπάσο
Dimman – Τύμπανα
Niklas – Κιθάρες
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
Bandcamp
Facebook
Website
Instagram
YouTube

Το Grá ως λέξη, προέρχεται από ένα μείγμα του ισλανδικού «grár» και του σουηδικού «grå», που σημαίνει απλά «γκρίζο». Οι GRA πάλι, είναι ένα Σουηδικό Black Metal σχήμα, που μετρά δεκατρία χρόνια ζωής και τέσσερα ολοκληρωμένα άλμπουμ με τελευταίο το φετινό “Lycaon” που ανοίγει την αυλαία του 2023 με τον καλύτερο τρόπο για το συγκρότημα. Στις τάξεις του, συναντάμε τον Heljarmadr των DARK FUNERAL, μαζί με το έτερο ιδρυτικό μέλος Dimman των VEILED, τον άρτι αφιχθέντα Niklas των GODHEAD MACHINERY και τον Vediger στο μπάσο, καθιστώντας τους GRA ένα supergroup, από άποψη μελών αλλά και συμμετεχόντων στον νέο τους δίσκο, από τον οποίο παρελαύνουν ο Maugrim των HYDRA και ο «δικός» μας Terry Nikas των SCAR OF THE SUN (ο οποίος έχει αναλάβει και την μίξη), προσθέτοντας περισσότερο Ελληνικό άρωμα στο άλμπουμ με το mastering να έχει γίνει από τον George Nerantzis.

Από την ίδρυσή του, το συγκρότημα έχει διαμορφώσει τη μουσική του ώστε να παρουσιάζει μια εντελώς δική αντίληψη ή εκδοχή αν θέλετε του κλασικού ήχου του είδους, ενώ προσπαθεί να διατηρήσει στον πυρήνα του την ακεραιότητα του σουηδικού Black Metal. Περνώντας τα όρια αυτού, παίρνουν πλέον μια διαφορετική κατεύθυνση από τον τελευταίο τους δίσκο,  το “Vässen” του 2018, επανεφευρίσκοντας τον εαυτό τους. Το “Lycaon” είναι μια προοδευτική εξέλιξη της μπάντας στη σουηδική μελωδική Death Metal πλευρά των πραγμάτων με μια μεγάλη δόση black ‘n’ roll, με το opener του άλμπουμ, το “White city devil” να κλίνει περισσότερο σε DARK TRANQUILLITY παρά σε οτιδήποτε άλλο και αυτό να είναι μόνο η αρχή των συνεχών πειραματισμών του εξαιρετικού αυτού σχήματος. Πρόκειται για ένα ακόμα υπέροχο άλμπουμ από ένα συγκρότημα με πολύ ταλέντο. Black metal με τόνους riffs και όσες εναλλαγές μπορείς να βάλεις με το νου σου. Οι GRA συνεχίζουν να παρουσιάζουν τη δική τους άποψη για το black metal και έχουν βρει μια μοναδική αντίληψη σε ένα είδος που έχει γεμίσει μουσικά αντίγραφα από δόξες του παρελθόντος.

(8,5 / 10)

Φανούρης Εξηνταβελόνης

Συνέντευξη DAIDALOS – Tobias Püschner

Οι DAIDALOS ιδρύθηκαν το 2020 ως μονομελές συγκρότημα από τον Tobias Püschner. Η αρχική ιδέα ήταν να γράφουν Black Metal τραγούδια, μόνο με πιάνο και ντραμς. Αλλά μετά από ένα πείραμα δημιουργίας ατμοσφαιρικών μουσικών σχετικά με την ηρωική αλλά μοιραία εξέλιξη της αναζήτησης του Βόρειου περάσματος από τον Sir John Franklin και τα πλοία του, γεννήθηκε η ιδέα για το “The Expedition”, το ντεμπούτο άλμπουμ τους.

Από τα μουσικά μέρη που γράφτηκαν στο πιάνο, προέκυψαν οκτώ συμφωνικά Black Metal τραγούδια, που ασχολούνται εξ ολοκλήρου με το Βρετανικό Ταξίδι της Αρκτικής Εξερεύνησης που αναχώρησε με 129 άνδρες από την Αγγλία το 1845. Και τα δύο πλοία, που ονομάζονταν Erebus και Terror, παγιδεύτηκαν και υπέφεραν στους αιώνιους πάγους για πάνω από ένα χρόνο, ενώ κάποιοι ναυτικοί αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τα πλοία τους. Προσπαθώντας να επιβιώσουν, ξεκίνησαν για την ηπειρωτική χώρα του Καναδά αλλά εξαφανίστηκαν. Τα παγωμένα σώματά τους μπορεί να είναι ακόμα εκεί έξω.

Με την ευκαιρία της κυκλοφορία και της παρουσίασης αυτού του όμορφου άλμπουμ, τα Underground Halls μίλησαν με τον Tobias Püschner, σχετικά με τον δίσκο, το μέλλον και τα σχέδια του ιδίου και των DAIDALOS.

Η συνέντευξη:

Καλησπέρα Tobias και καλώς ήρθες στα Underground Halls του ROCK HARD! Δεν είσαι ξένος στη metal κοινότητα, έχεις ήδη κυκλοφορίες! Θα ήθελες όμως να συστηθείς;
Γεια σου Φανούρη και καταρχάς σε ευχαριστώ για την ευκαιρία μιας συνέντευξης μαζί σου. Ήμουν ντράμερ για κάποια συγκροτήματα στην underground σκηνή, με πιο πρόσφατο τους REVOLT. Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε και έτσι ίδρυσα το δικό μου συγκρότημα.

Το νέο σου σχήμα ονομάζεται ΔΑΙΔΑΛΟΣ. Όνομα ελληνικής προέλευσης! Τι σε έκανε να το επιλέξεις ως όνομα;
Λοιπόν, ήταν ένας λαμπρός εφευρέτης, τεχνικός, αρχιτέκτονας και καλλιτέχνης. Οι τέχνες του ήταν ευρέως γνωστές, οι φιγούρες που σχεδίασε λέγεται ότι ήταν άκρως ρεαλιστικές. Κάπως σαν αυτό που θέλω να δημιουργήσω: Ζωντανή μουσική, όπου η ατμόσφαιρα είναι δυνατή. Επομένως, δεν θέλω στα άλμπουμ μου να ακούτε κάποιον να παίζει μουσική, θέλω οι ακροατές να είστε μέρος αυτής της μουσικής.

Το νέο σου άλμπουμ ονομάζεται “The expedition” και κρύβει στους στίχους του μια δραματική αλλά και ηρωική ιστορία, θέλεις να μας πεις κάτι γι’ αυτό;
Σε παλαιότερες εποχές δεν υπήρχε άλλος τρόπος για να ανακαλύψουμε περισσότερα από τον κόσμο, παρά να τον εξερευνήσουμε με τα πλοία. Αυτοί οι άντρες πήγαν για μια πραγματική περιπέτεια, κυρίως ζώντας μερικά χρόνια μακριά από την οικογένεια τους, χωρίς να ξέρουν αν θα επέστρεφαν γεμάτοι φήμη και δόξα ή αν θα πέθαιναν. Το ταξίδι του Sir Franklin είναι ένα από τα πιο γνωστά, υποθέτω. Ήταν ένας ήρωας της εποχής του και πολύ δημοφιλής. Στόχος του ήταν να βρει το βορειοδυτικό πέρασμα. Ξεκίνησαν με δύο πλοία: το HMS Erebus και το αδελφό πλοίο HMS Terror με συνολικά 129 άνδρες.

Επισήμως, τα εγκαταλελειμμένα πλοία βυθίστηκαν και κανείς δεν επέζησε. Ήταν το τέλος τους. Μα… τι απέγιναν αυτοί οι άντρες; Πώς νιώθεις, γνωρίζοντας ότι θα μπορούσε να υπάρχει μόνο δόξα ή θάνατος; Πώς είναι να είσαι παγιδευμένος στον πάγο για μήνες, μέρα και νύχτα στο αιώνιο λευκό. Φανταστείτε να κάθεστε κάτω από το κατάστρωμα στο κύτος του πλοίου με τους συντρόφους σας, παγωμένοι και πεινασμένοι, μακριά από την οικογένειά σας. Υπήρχε πραγματική ελπίδα ή ήξεραν όλοι ότι ήταν απλώς θέμα χρόνου, μέχρι να γίνουν όλοι ένα παγωμένο άγαλμα στον άνεμο. Αυτές ήταν οι σκέψεις μου σχετικά με την ιστορία τους, που δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου και ήθελα να τις εκφράσω με μουσική.

Συμφωνικό Black Metal. Δύσκολο είδος μουσικής. Γιατί επέλεξες ένα τέτοιο είδος;
Μάλλον επειδή είναι η αγαπημένη μου μουσική, χαχα! Δεν την «διάλεξα» πραγματικά, συμβαίνει όταν γράφω μουσική. Και ταιριάζει στα θέματα που με αγγίζουν.

Πώς είναι να έχεις μονοπρόσωπη μπάντα; Ποιες είναι οι ευκολίες και ποιες οι δυσκολίες ενός τέτοιου εγχειρήματος;
Σε μια πλήρη μπάντα, ο καθένας έχει τα δικά του καθήκοντα. Ο καθένας μπορεί να αντισταθμίσει τις αδυναμίες του άλλου με τις δικές του δυνάμεις συνδυασμένες. Μπορείς να μοιραστείς τη δουλειά. Ως σόλο καλλιτέχνης, πρέπει απλώς να ακολουθήσεις τη δική σου καρδιά. Είσαι εντελώς ελεύθερος σε κάθε απόφαση. Από την άλλη πλευρά, είσαι επίσης υπεύθυνος για κάθε απόφαση και για όλη τη δουλειά. Νομίζω λοιπόν ότι η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να τα διαχειριστείς όλα μόνος. Πήρα το χρόνο μου και απλά το απόλαυσα.

Θα ασχολείσαι αποκλειστικά με αυτό το project από εδώ και στο εξής; Ή έχεις και άλλα σχέδια στο μυαλό σου;
Όπως ο εφευρέτης Δαίδαλος ασχολούνταν με τις εφευρέσεις του, έτσι και εγώ με το συγκρότημα. Οι DAIDALOS θα είμαι πάντα εγώ, μαζί με κάποιος φίλους καλεσμένους μουσικούς. Αλλά είμαι ανοιχτός και για άλλα πράγματα. Για παράδειγμα, μιλάω με τον Boris από τους TRYGLAV για να γράψουμε κάποια μουσική μαζί ως δευτερεύον project και για τους δύο. Και ίσως τον βοηθήσω ως ντράμερ σε κάποιες συναυλίες. Έχω κάποια αιτήματα για ενορχηστρώσεις από άλλα συγκροτήματα. Και… πρόκειται να αναλάβω έναν συναρπαστικό ρόλο σε ένα ηχητικό project, δεν έχω ξανακάνει κάτι τέτοιο. Πάντα υπάρχει κάτι νέο.

Πώς έγινε δεκτό το «The expedition» από το κοινό; Τι αποδοχή είχε και πώς ανταμείβει αυτό τον δημιουργό του;
Δεν ξέρω πώς να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση χωρίς να φαίνομαι εγωιστής, αλλά θα απαντήσω με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη – γιατί τα σχόλια ήταν καταπληκτικά. Δεν περίμενα ποτέ τόσες ωραίες κριτικές και όλα εκείνα τα μηνύματα που μου έρχονται ακόμα πολύ συχνά. Είμαι εντελώς συγκλονισμένος από τη θετική κριτική που μου έχει γίνει μέχρι τώρα. Έχω ήδη ακροατές σε όλο τον κόσμο και εκτιμώ τον καθένα ξεχωριστά. Απλά αισθάνομαι υπέροχα!

Τι σε εμπνέει όταν δημιουργείς μουσική; Από πού αντλείς την έμπνευσή σου;
Κυρίως με εμπνέει η ατμόσφαιρα ενός βιβλίου ή της ιστορίας για την οποία γράφω το τραγούδι μου. Δημιουργεί ορισμένες γραμμές μελωδίας-ιδεών για διαφορετικά συναισθήματα που θέλω να εκφράσω. Στη συνέχεια, αρχίζω να γράφω αυτές τις γραμμές στο πιάνο μου και προσθέτω στρώμα-στρώμα τα υπόλοιπα όργανα για να αναπτύξω ένα πλήρες τραγούδι αργότερα στο studio μου.

Όταν τελειώνεις τη δημιουργία ενός τραγουδιού ή ενός άλμπουμ, πιστεύεις ότι μετά σε αφήνει, ανήκει στο κοινό και προχωράς ή το ξαναεπισκέπτεσαι κατά καιρούς, θέλοντας να αναθεωρήσεις τα πράγματα πάνω του;
Για μένα όταν τελειώνω ένα τραγούδι είναι τελειωμένο. Δεν προσπαθώ να σκεφτώ πολύ για το τι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο, γιατί λέω στον εαυτό μου ότι ήταν καλό για μένα αυτή τη στιγμή. Πάντα εξελίσσεσαι, δεν θα έβρισκα ποτέ το ιδανικό τέλος. Από τη στιγμή που γράφω concept άλμπουμ για τους DAIDALOS, τα τραγούδια συχνά έχουν διαφορετικούς «σκοπούς» ή θέματα. Επομένως, όταν ακούγονται μεμονωμένα, μερικές φορές έχουν διαφορετικό αποτέλεσμα από ό, τι στη σκόπιμη σειρά στο άλμπουμ. Γνωρίζω ότι αυτή δεν είναι καλή τακτική εμπορικά, ειδικά σε περιόδους playlist του Spotify – αλλά δεν με νοιάζει. Μου αρέσει να δουλεύω σε ένα ολοκληρωμένο έργο, τα στατιστικά δεν με ενδιαφέρουν και τόσο. Και νομίζω ότι τα περισσότερα τραγούδια λειτουργούν και προς τις δύο κατευθύνσεις.

Ποια είναι τα σχέδιά σου για τους DAIDALOS από εδώ και πέρα; Σκέφτεσαι ήδη το επόμενο βήμα και αν ναι ποιο είναι αυτό;
Ευχαριστώ που με ρωτάς, πραγματικά δουλεύω εντατικά στο δεύτερο άλμπουμ μου. Όλα τα τραγούδια έχουν ήδη γραφτεί και αυτή τη στιγμή οι φίλοι μου Fabio και Boris από τους TRYGLAV ξεκινούν τις πρώτες ηχογραφήσεις από τις κιθάρες. Συμμετοχή θα έχει και ο Simon από τους REVOLT. Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα μέχρι τώρα. Αν όλα πάνε καλά, θα κυκλοφορήσω το δεύτερο άλμπουμ μου το 2024.

Θα κάνεις περιοδεία με τη νέα σου μουσική; Θα προωθήσεις το άλμπουμ ζωντανά;
Το ελπίζω! Ο Fabio, ο Boris και εγώ συναντιόμαστε πολύ συχνά διαδικτυακά για να μιλήσουμε για τη μουσική μας, να υποστηρίξουμε ο ένας τον άλλον και φυσικά μιλήσαμε και για περιοδείες. Το σχέδιο είναι να κάνουμε μία περιοδεία με τους DAIDALOS / TRYGLAV + 1 ή 2 άλλες μπάντες στην Ευρώπη. Όπως είπα, μπορεί να παίξω drums για τους TRYGLAV και ο Boris να πάρει μέρος με τους DAIDALOS στην κιθάρα. Θα σε κρατάω ενήμερο!

Κλείνοντας, θα ήθελα να σε παρακαλέσω να προσθέσεις κάτι, που πιστεύεις ότι θα ήθελες να πεις στο ελληνικό κοινό και γενικότερα!
Ευχαριστώ για το υπέροχο φαγητό και τους υπέροχους ανθρώπους. Η Ελλάδα και συγκεκριμένα η Ρόδος είναι πολύ ξεχωριστή για μένα, γιατί έκανα πρόταση γάμου στη γυναίκα μου εκεί.

Ευχαριστώ πολύ Tobias! Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στο μέλλον και ανυπομονώ να ακούσω νέα σου!

Φανούρης Εξηνταβελόνης

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here