Οι Βρετανοί thrashers μας δίνουν μια γεύση από το επερχόμενο album τους “Bury the pain”. Μετά το “Scourge” (1996), η μπάντα διαλύθηκε και το “Bury the pain” θα είναι η πρώτη τους κυκλοφορία ύστερα από 23 χρόνια. Ο δίσκος θα κυκλοφορήσει στις 7 Ιουνίου.
Το line-up των XENTRIX:
Jay Walsh – Φωνητικά/Κιθάρα
Kristian Havard – Κιθάρα
Chris Shires – Μπάσο
Dennis Gasser – Ντραμς
Ακούστε εδώ το κομμάτι:










![A day to remember… 10/6 [CANDLEMASS] Candlemass](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Candlemass-Doomicus-SBIT-218x150.jpg)
