Ο πρώην τραγουδιστής των PANTERA και νυν των DOWN, Philip Anselmo, ανέβηκε στη σκηνή κατά τη διάρκεια της εμφάνισης των BLACK LABEL SOCIETY το Σάββατο, 10 Μαΐου, στη Νέα Υόρκη και έπαιξαν μαζί το “I’m broken” των PANTERA.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο (τραβηγμένο από οπαδό) στο κλιπ από κάτω.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)