BLACK LABEL SOCIETY: Έπαιξαν το “I”m broken” των PANTERA μαζί με τον Anselmo στη Νέα Υόρκη (βίντεο)











"/>





BlackLabelSociety 110514Ο πρώην τραγουδιστής των PANTERA και νυν των DOWN, Philip Anselmo, ανέβηκε στη σκηνή κατά τη διάρκεια της εμφάνισης των BLACK LABEL SOCIETY το Σάββατο, 10 Μαΐου, στη Νέα Υόρκη και έπαιξαν μαζί το “I’m broken” των PANTERA.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο (τραβηγμένο από οπαδό) στο κλιπ από κάτω.

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here