ADRENALINE MOB: Ενεπλάκησαν σε σοβαρό αυτοκινητιστικό δυστύχημα











"/>





adrenalinemob2014lineupnewΟι ADRENALINE MOB, ανέβασαν στην επίσημη σελίδα τους στο Facebook το παρακάτω μήνυμα:
“Είμαστε στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσουμε πως η μπάντα ενεπλάκει σε σοβαρό τροχαίο, καθώς ταξιδεύαμε στον Καναδά για την AVENGED SEVENFOLD/HELLYEAH tour. Η μπάντα και οι τεχνικοί τραυματιστήκαμε, αλλά ευτυχώς δεν υπάρχουν σοβαρές σωματικές βλάβες και όλοι είμαστε καλά. Δυστυχώς, το τρέιλερ με τις αποσκευές αναποδογύρισε και καταστράφηκε όλος ο εξοπλισμός, αλλά κοιτάμε τι μπορούμε να κάνουμε για να συνεχίσουμε. Σας ευχαριστούμε όλους για τις ευχές σας.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here