Η δεύτερη ετήσια “Metallica Night” έλαβε χώρα στις 16 Μαΐου όταν η ομάδα μπέιζμπολ των Giants αντιμετώπισε τους Miami Marlins στο AT&T Park του San Francisco. Όπως συνέβη την προηγούμενη χρονιά έτσι και φέτος ο drummer των METALLICA, Lars Ulrich, πέταξε την πρώτη μπαλιά ενώ οι James Hetfield και Kirk Hammett ερμήνευσαν από κοινού τον αμερικανικό εθνικό ύμνο.
Δείτε σχετικά videos από κάτω.












