METALLICA: Έπαιξαν τον αμερικανικό εθνικό ύμνο στο στάδιο των Giants στο San Francisco. Δείτε σχετικά βίντεο.











"/>





metallicanight2014bandshotΗ δεύτερη ετήσια “Metallica Night” έλαβε χώρα στις 16 Μαΐου όταν η ομάδα μπέιζμπολ των Giants αντιμετώπισε τους Miami Marlins στο AT&T Park του San Francisco. Όπως συνέβη την προηγούμενη χρονιά έτσι και φέτος ο drummer των METALLICA, Lars Ulrich, πέταξε την πρώτη μπαλιά ενώ οι James Hetfield και Kirk Hammett ερμήνευσαν από κοινού τον αμερικανικό εθνικό ύμνο.
Δείτε σχετικά videos από κάτω.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here