Ο Marilyn Manson θα βρίσκεται στο cast της νέας σεζόν της επιτυχημένης αμερικανικής σειράς, “Sons of Anarchy”, υποδυόμενος έναν λευκό ρατσιστή, τον οποίο χρησιμοποιεί ο Jax (ο πρωταγωνιστής της σειράς) για να ενδυναμώσει την βάση του.
Ο ίδιος δήλωσε:
“Το “Sons of Anarchy” είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου, καθώς και του πατέρα μου. Ήμουν αποφασισμένος να τον κάνω περήφανο, συμμετέχοντας σε μια από τις μεγαλύτερες δραματικές σειρές της TV. Ούτως ή άλλως, το κεντρικό θέμα της σειράς έχει να κάνει με τη σχέση αυτή (πατέρα – γιου). Το μόνο που χρειάζομαι τώρα είναι μια μηχανή!”
O Manson έχει εμφανιστεί σε αρκετές ταινίες και σειρές στο παρελθόν, με πιο πρόσφατη αυτή στο “Californication”, όπου υποδύθηκε τον εαυτό του και στη σειρά “Wrong Cops”.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)